Особливості викладання товарознавства в системі дистанційного навчання [Текст] / С. М. Коваленко [та ін.]> // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2020. - Том 6, № 2. - С. 3-12
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы) ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы) ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы) Анотація: Мета: аналіз особливостей викладання дисципліни «Медичне та фармацевтичне товарознавство» кафедри товарознавства Національного фармацевтичного університету (НФаУ) за допомогою дистанційних технологій. Матеріали та методи: наукові публікації, а також системний, логічний, аналітичний, ретроспективний методи. Результати дослідження. У статті розглянуто актуальність та проблеми дистанційної освіти, а також проаналізовано основні чинники, які сприяють ефективному дистанційному навчанню в Україні, зокрема на кафедрі товарознавства НФаУ. Стаття присвячена особливостям використання дистанційного навчання із застосуванням системи Moodle у процесі викладання дисципліни «Медичне та фармацевтичне товарознавство» на кафедрі товарознавства НФаУ (м. Харків). Висновки. На підставі проведеного аналізу встановлено, що особливостями дистанційного курсу «Медичне та фармацевтичне товарознавство» кафедри товарознавства є якнайбільша візуалізація (за допомогою рисунків, фотографій товарів) асортименту, зовнішнього вигляду, первинного і вторинного паковання та маркування товарів аптечного асортименту, що необхідно для формування теоретичних знань і практичних навичок у здобувачів вищої освіти з метою проведення товарознавчого аналізу цих товарів Дод.точки доступу: Коваленко, С. М. Бреусова, С. В. Баранова, І. І. Дядюн, Т. В. Запорожська, С. М.
Вільних прим. немає
|