Маркетинговий аналіз асортименту лікувальних бальзамів для губ, представлених на вітчизняному фармацевтичному ринку [Текст] / С. М. Запорожська [та ін.] // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2020. - Том 6, № 2. - С. 61-68


MeSH-головна:
БАЛЬЗАМЫ -- BALSAMS (снабжение и распределение, экономика)
КОСМЕТИЧЕСКИЕ СРЕДСТВА -- COSMETICS (снабжение и распределение, экономика)
ГУБ БОЛЕЗНИ -- LIP DISEASES (лекарственная терапия)
МАРКЕТИНГ -- MARKETING (методы)
Анотація: Мета: проведення маркетингового аналізу лікувальних бальзамів для губ, представлених на вітчизняному фармацевтичному ринку. Матеріали та методи: дані аналітичної системи «PharmXplorer»/«Фармстандарт» компанії «Proxima Research», а також внутрішньогосподарського обліку реалізації косметичних засобів в аптеках Харківської, Київської, Одеської, Тернопільської областей; порівняльний, графічний, логічний, математико-статистичний і методи маркетингового аналізу ринку. Результати. Установлено, що сегмент ринку лікувальних бальзамів для губ є імпортозалежним (72,22 %) та сегментованим за різними компаніями. Спостерігається домінування (55,56 %) продукції європейських компаній-виробників лікувальних косметичних засобів. Переважна більшість (94,44 %) засобів відрізнялись комплексною лікувальною дією, описаною в інструкції, і мали у складі від 2-х і більше біологічно активних речовин. Найбільша кількість асортиментних позицій припадала на такі фірми, як «Uriage», «La Roche», «Belweder» (Франція). Вітчизняний асортимент засобів був представлений усього трьома фірмами: «Біокон» (3 асортиментних позиції), «Irene Bukur» та «Siela Cosmetic» (по одній асортиментній позиції відповідно). Установлено, що більше половини (66,67 %) асортиментних позицій є малодоступними для населення країни, оскільки належать до групи «високовартісних» (середньозважена роздрібна ціна становить від 100,0 грн і вище). Висновок. Враховуючи підвищення рівня вимог споживачів до якості життя та низький рівень платоспроможності населення країни, розробка, й упровадження лікувальних бальзамів, що містять біологічно активні речовини природного походження, мають лікувально-косметичні властивості та є відносно доступними за ціною, є актуальним та перспективним завданням для вітчизняного фармацевтичного ринку
Дод.точки доступу:
Запорожська, С. М.
Панфілова, Г. Л.
Криклива, І. О.
Шостак, Л. Г.

Вільних прим. немає