Скрипник, Т. Інклюзивна освіта дітей з розладом із дефіцитом уваги та гіперактивністю [Текст] / Т. Скрипник> // НейроNEWS. - 2020. - № 8. - С. 11-15 MeSH-головна: ВНИМАНИЯ ДЕФИЦИТ С ГИПЕРАКТИВНОСТЬЮ -- ATTENTION DEFICIT DISORDER WITH HYPERACTIVITY (патофизиология, психология, этиология) ДЕТЕЙ СОЦИАЛЬНОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СЛУЖБА -- CHILD WELFARE (законодательство и юриспруденция, тенденции) ДЕТЕЙ ПОВЕДЕНИЯ РАССТРОЙСТВА -- CHILD BEHAVIOR DISORDERS (патофизиология, психология, этиология) МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL Анотація: За даними численних досліджень, в Америці та Європі поширеність розладу з дефіцитом уваги та гіперактивністю (РДУГ) у дитячій популяції становить від 4 до 8 %, серед дорослого населення — від 2 до 5 %. Це означає, що в кожному класі загальноосвітньої школи є принаймні одна дитина із симптомами РДУГ, а зазвичай їх до 3–4 осіб на клас. Чи завжди вчителі розуміють, що мають справу з дитиною з особливими потребами розвитку? На жаль, більшість педагогів, навіть зі значним викладацьким досвідом, починають усвідомлювати, що дитина хворіє на РДУГ, лише коли звичні прийоми виховання й викладання виявляються неефективними. Деяких фахівців це спонукає до роздумів і пошуків інших підходів до навчання й налагодження комунікації з такою дитиною, але так буває не завжди. Так, дітей і підлітків із РДУГ досить багато, і найчастіше вони не отримують необхідних спеціальних педагогічних втручань. Шкільний заклад не створює належних умов інклюзивного простору й навчання, які б враховували особливі потреби цих дітей Якими мають бути сьогодні педагогічна стратегія та реалії сучасної української школи? Спробуємо покроково з’ясувати правові колізії та розтлумачити контраверсії поставленого запитання Вільних прим. немає |