Використання дистанційних методів навчання в медичній освіті [Текст] / І. М. Скрипник [та ін.]> // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2020. - N 3. - С. 29-32
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы) ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы) ВИДЕОКОНФЕРЕНЦИЙ ОРГАНИЗАЦИЯ -- VIDEOCONFERENCING (использование) Анотація: Метою роботи є обґрунтування можливості інтеграції дистанційних форм навчання для проведення практичних занять на прикладі роботи кафедри внутрішньої медицини № 1 Української медичної стоматологічної академії в умовах пандемії COVID-19. Ефективність дистанційного навчання залежить від способів надання навчальних матеріалів, контролю над виконанням навчальної програми, можливостей безперешкодного контакту з викладачем. Акцент у дистанційному навчанні зміщується на самостійну роботу студента, а роль викладача трансформується в наставника, який організовує самостійне навчання студентів, розвиває їхній професійний рівень і творчий потенціал. Наведено аспекти роботи у віртуальних сервісах Google Classroom, де студентам надано навчальні матеріали, посилання на сторонні ресурси. За кожною темою закріплені тестові завдання для оцінки засвоєння матеріалу, також застосовувалося опитування у Google Forms. Додатково проводилися навчальні онлайн-ігри та вікторини за допомогою сервісу Kahoot Learning games, що дало змогу дещо урізноманітнити навчальний процес і підвищити мотивацію до навчання. Досвід проведення відеоконференцій за допомогою сервісів Zoom, TeamLink, Skype засвідчив, що студентам необхідна робота в групі та безпосередній контакт із викладачем. Таке спілкування створило можливість ефективно опрацювати складнощі, що виникали під час засвоєння матеріалу. Певні форми дистанційного навчання можуть бути успішно імплементовані в освітній процес вищих медичних навчальних закладів на етапі додипломної освіти Дод.точки доступу: Скрипник, І. М. Маслова, Г. С. Приходько, Н. П. Гопко, О. Ф. Шапошник, О. А.
Вільних прим. немає
|