Попова, Т. М.
    Інноваційні методи навчання при вивченні біологічної хімії [Текст] = Innovative methods in teaching of biological chemistry / Т. М. Попова, Р. О. Бачинський, Т. В. Поліщук // Медична та клінічна хімія = Medical and clinical chemistry. - 2020. - Том 22, N 2. - С. 100-104


MeSH-головна:
БИОХИМИЯ -- BIOCHEMISTRY
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Інновації у вищій медичній освіті спрямовані на оптимізацію навчального процесу та забезпечення його відповідності вимогам сьогодення. Гармонійне поєднання прогресивних дидактичних технологій із класичними традиційними методами навчання є результатом творчого пошуку педагогів. У статті розглянуто застосування інноваційних технологій навчання на кафедрі біологічної хімії Харківського національного медичного університету
Залучення студентів до розв’язання ситуаційних завдань, шляхом розуміння процесів на молекулярному рівні, сприяє успішному вивченню біохімії. Проведення практичних занять у формі змагань та побудова логіко-смислових ланцюгів розвивають самостійність мислення у студентів, здатність до вирішення питань, а також до об’єктивного оцінювання знань своїх колег. На кафедрі біологічної хімії активно працює студентський науково-дослідницький гурток, де реалізовано індивідуальний підхід до талановитих і працьовитих студентів, створено сприятливі умови для вибору студентами спеціалізації в рамках навчальної спеціальності згідно з їх здібностями. Уже на ранньому етапі навчання активна участь у роботі студентського науково-дослідницького гуртка розвиває творчу самостійність у студентів-медиків, дозволяє їм інтегрувати знання, отримані при вивченні різних предметів, та зміцнює їх інтерес до наукових досліджень. Ефективне виконання науково-дослідницьких робіт допомагає студентам інтегрувати наукові й теоретичні знання з клінічною практикою і сприяє розвитку аналітичних навичок та критичного мислення в юних дослідників. Науково-практичні студентські конференції, круглі столи, олімпіади, науково-практичні семінари підкреслюють медичну спрямованість біологічної хімії, сприяють розширенню знань студентів в обраній сфері професійної діяльності. Курс біологічної хімії формує компетенції, що необхідні лікарям для надання ефективних медичних послуг
На кафедрі біологічної хімії Харківського національного медичного університету відбуваються постійне вдосконалення традиційних методів і розробка нових активних форм навчання. Професійні вміння у студентів можуть успішно формуватися на заняттях, якщо навчання організовано в контрольованих умовах, забезпечено зворотний зв’язок та покроковий аналіз дій
Innovations in higher medical education are aimed to optimize the educational process and ensure its compliance to modern requirements. The result of a creative search of teachers is a harmonious combination of advanced didactic technologies with classical traditional teaching methods. Article provides an overview of innovative learning technologies used at the Biological Chemistry Department of Kharkiv National Medical University
Students have been attracting to solve situation tasks, by understanding molecular processes. It contributes to successful study of biochemistry. Practical lessons in form of competition and construct logical chains support to develop independent thinking skills of students, their ability to solve questions, as well as the assessment of the knowledge of their colleagues. Students work actively at student scientific society of the Biological Chemistry Department. There is an individual approach to talented and hardworking students. Favorable setting is created for students and they choose specializations within the academic specialty, according to their abilities. At early stage of education, active participation in the student science society develops the creative independence of medical students, that allows students to integrate the various medical knowledge and strengthens their interest to scientific research. Effective conducting research helps students to integrate scientific and theoretical knowledge with clinical practice, in order to foster the development of critical thinking and analytic skills. Scientific-practical student conferences, round tables, olympiads, scientific-practical seminars emphasize the medical focus of biological chemistry, contribute to the expansion of students’ knowledge in the chosen area of professional activity. The course of biological chemistry forms the competencies that are necessary for physicians to deliver of effective health care services
New active teaching forms are used and traditional educational methods are improved at the Biological Chemistry Department of KNMU. The formation of professional skills of students will be successfully completed, if practical lessons are organized by controlled setting, feedback and step-by-step analysis of actions are provided
Дод.точки доступу:
Бачинський, Р. О.
Поліщук, Т. В.

Вільних прим. немає