Дослідження ставлення спеціалістів фармації до телереклами лікарських засобів [Текст] / В. М. Толочко [та ін.]> // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2020. - Том 6, № 3. - С. 18-25
MeSH-головна: ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS РЕКЛАМЫ -- ADVERTISEMENTS Анотація: Установлено, що СФ мають свою думку щодо телереклами ЛЗ, яка ґрунтується на професійному інтересі до неї. Ними звертається увага на можливий вплив телереклами на обсяги реалізації ЛЗ, її об’єктивний характер, на необхідність консультації з лікарем, методи профілактики, діагностики, лікування захворювань, реабілітації в цілому та ін. Серед 8 відібраних можливих проблемних аспектів при рекламуванні ЛЗ СФ найбільше цікавить згадування імен відомих людей і попередження щодо встановлення самостійно діагнозу та самолікування хвороби. Отримані результати дозволяють мати уявлення про ставлення СФ до телереклами ЛЗ та її використання у їх професійній діяльності Дод.точки доступу: Толочко, В. М. Зарічкова, М. В. Суріков, О. О. Курган, А. В. Хмельницька, О. А.
Вільних прим. немає
|