Пестун, І. В. Вплив нормативно-правового регулювання на маркетингову діяльність оптово-роздрібних фармацевтичних організацій [Текст] / І. В. Пестун, З. М. Мнушко> // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2020. - Том 6, № 3. - С. 49-59 MeSH-головна: ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL МАРКЕТИНГ -- MARKETING КОММЕРЦИЯ -- COMMERCE Анотація: Показано вплив кожного параметра законодавчого, нормативно-правового регулювання на особливості та обмеження маркетингових заходів оптових фармацевтичних фірм і аптек. Визначено доцільні й очікувані зміни в правовому регулюванні, які чинитимуть суттєвий вплив на маркетингову діяльність суб’єктів господарювання Дод.точки доступу: Мнушко, З. М. Вільних прим. немає |