Пестун, І. В.
    Вплив нормативно-правового регулювання на маркетингову діяльність оптово-роздрібних фармацевтичних організацій [Текст] / І. В. Пестун, З. М. Мнушко // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2020. - Том 6, № 3. - С. 49-59


MeSH-головна:
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
КОММЕРЦИЯ -- COMMERCE
Анотація: Показано вплив кожного параметра законодавчого, нормативно-правового регулювання на особливості та обмеження маркетингових заходів оптових фармацевтичних фірм і аптек. Визначено доцільні й очікувані зміни в правовому регулюванні, які чинитимуть суттєвий вплив на маркетингову діяльність суб’єктів господарювання
Дод.точки доступу:
Мнушко, З. М.

Вільних прим. немає