Самборський, О. С.
    Обґрунтування методологічного підходу до визначення сили ринкових позицій лікарських засобів на прикладі противиразкових препаратів [Текст] / О. С. Самборський, М. М. Слободянюк, О. М. Євтушенко // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2020. - Том 6, № 4. - С. 60-71


MeSH-головна:
МАРКЕТИНГ СОЦИАЛЬНЫЙ -- SOCIAL MARKETING
ПРОТИВОЯЗВЕННЫЕ СРЕДСТВА -- ANTI-ULCER AGENTS (снабжение и распределение, экономика)
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
РАБЕПРАЗОЛ -- RABEPRAZOLE (экономика)
Анотація: Охарактеризовано споживацькі й ринкові показники сили ринкових позицій лікарських препаратів на основі рабепразолу. На підставі анкетування проведена оцінка одиничних і узагальненого показників десяти ТМ препаратів рабепразолу, встановлені їх рівні. Розроблено шкалу значень характеристики ринкових позицій і оцінено стан ТМ і брендів за п’ятьма рівнями – від абсолютно відсутньої ринкової позиції ТМ до дуже сильної ТМ, або від дуже слабкого до дуже сильного бренду. Проведено оцінювання рівнів ТМ ЛЗ рабепразолу з використанням шкали значень. Із використанням маркетингової карти проведено розміщення ТМ десяти препаратів рабепразолу в ринковому конкурентному середовищі. Обґрунтовано методологічний підхід і розроблено графічну схему оцінювання сили ринкових позицій лікарських препаратів рабепразолу
Дод.точки доступу:
Слободянюк, М. М.
Євтушенко, О. М.

Вільних прим. немає