Системне впровадження науково-спрямованого навчання на кафедрі радіології та радіаційної медицини НМУ ім. О. О. Богомольця [Текст] / М. М. Ткаченко [та ін.] // Український радіологічний журнал. - 2019. - Т. 27, № 2. - С. 146-149. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (кадры, тенденции)
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (кадры, тенденции)
РАДИОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- NUCLEAR MEDICINE
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Анотація: Вимоги до випускників медичних вузів сьогодні надзвичайно високі, майбутні лікарі повинні вміти швидко орієнтуватися в інформаційному просторі, мислити клінічно, чітко аналізувати отримані дані, надавати обґрунтовані висновки, якісно проводити оцінку достовірності для вирішення конкретних завдань на практиці. Метою нашого дослідження було довести необхідність науково-спрямованого навчання (НСН) для засвоєння радіології на додипломному етапі освіти. Отримані результати вказують на те, що використання НСН як одного з ефективних студент-орієнтованих підходів дозволяє домогтися більш високих результатів навчання, ніж при поширених традиційних формах навчання (лекції, розбір теми в рамках практичних та семінарських занять та ін.)
Дод.точки доступу:
Ткаченко, М. М.
Романенко, Г. О.
Миронова, О. В.
Гороть, І. В.

Вільних прим. немає