Bulyk, R. Ye.
    Use of visualization tools in the educational process [Text] / R. Ye. Bulyk, O. V. Kushniryk // Клінічна та експериментальна патологія. - 2020. - Т. 19, № 3. - P156-160. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
МУЛЬТИМОДАЛЬНОЕ ИЗОБРАЖЕНИЕ -- MULTIMODAL IMAGING (использование)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
Анотація: Стаття інтегрує дані про засоби візуалізації, що використовуються в навчальному процесі студентів вищої школи, зокрема медичного профілю. У роботі також зазначена роль візуалізації у формуванні професійних компетентностей студентів. Мета роботи – аналіз наукових досліджень, що описують можливі засоби візуалізації в навчальному процесі під час пояснення нового матеріалу, узагальнення, систематизації та перевірки знань і доводять їх роль як засвоєння знань, умінь та навичок студентів. Висновки. В арсеналі викладача вищої школи зараз є значний вибір методів та засобів навчання, що значно полегшує сприйняття навчального матеріалу студентами та сприяє його кращому засвоєнню. Одним із таких дієвих методів є візуалізація за допомогою мультимедійних презентацій, відеоматеріалів та інтерактивних технологій. Такий підхід сприятиме кращому формуванню у студентів професійних компетентностей, здатності до аналізу та критичного мислення.
Дод.точки доступу:
Kushniryk, O. V.

Вільних прим. немає