Bulyk, R. Ye. Use of visualization tools in the educational process [Text] / R. Ye. Bulyk, O. V. Kushniryk> // Клінічна та експериментальна патологія. - 2020. - Т. 19, № 3. - P156-160. - Бібліогр. в кінці ст. MeSH-головна: МУЛЬТИМОДАЛЬНОЕ ИЗОБРАЖЕНИЕ -- MULTIMODAL IMAGING (использование) ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы) Анотація: Стаття інтегрує дані про засоби візуалізації, що використовуються в навчальному процесі студентів вищої школи, зокрема медичного профілю. У роботі також зазначена роль візуалізації у формуванні професійних компетентностей студентів. Мета роботи – аналіз наукових досліджень, що описують можливі засоби візуалізації в навчальному процесі під час пояснення нового матеріалу, узагальнення, систематизації та перевірки знань і доводять їх роль як засвоєння знань, умінь та навичок студентів. Висновки. В арсеналі викладача вищої школи зараз є значний вибір методів та засобів навчання, що значно полегшує сприйняття навчального матеріалу студентами та сприяє його кращому засвоєнню. Одним із таких дієвих методів є візуалізація за допомогою мультимедійних презентацій, відеоматеріалів та інтерактивних технологій. Такий підхід сприятиме кращому формуванню у студентів професійних компетентностей, здатності до аналізу та критичного мислення. Дод.точки доступу: Kushniryk, O. V. Вільних прим. немає |