Distance technologies as a component of the educational process in higher medical education establishments (literature review) [Text] / Yu. V. Lomakina [et al.]> // Клінічна та експериментальна патологія. - 2020. - Т. 19, № 3. - P191-201. - Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы) ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы) Анотація: У статті проаналізовано визначення поняття smart-освіти (е-навчання) і конкретизовано пріоритети дистанційного навчання в умовах сьогодення. Адже, незважаючи на всі складнощі, які є в цей час у нашому житті, головним завданням залишається інформувати суспільство про можливі шляхи саморозвитку та удосконалення. Представлено сучасні найновітніші технології для проведення масових відкритих онлайн-курсів, які входять до перспективних тенденцій розвитку дистанційної освіти. Наведена підтримка цифрових моделей освіти серед професорсько-викладацького складу світу вказує на глобалізацію дистанційного навчання на міжнародному ринку освітніх послуг. Дод.точки доступу: Lomakina, Yu. V. Bulyk, R. Ye. Chernovska, N. V. Muzyka, N. Ya. Garvasiuk, O. V. Rovinskyi, O. O.
Вільних прим. немає
|