Використання психологічного тесту "Люшера" у практичній діяльності дитячого лікаря-стоматолога / В. С. Мельник [та ін.]> // Вісн. стоматології. - 2018. - N 2. - С. 77-80
MeSH-головна: ДЕТСКАЯ СТОМАТОЛОГИЯ -- PEDIATRIC DENTISTRY (методы) СТОМАТОЛОГ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- DENTIST-PATIENT RELATIONS ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ТЕСТЫ -- PSYCHOLOGICAL TESTS Анотація: Специфіка роботи дитячого лікаря-стоматолога пов’язана з психофізіологічними особливостями пацієнтів дитячого віку, внаслідок поведінка яких впливає на процес лікування, ускладнюючи його. Психологічні стани можуть позитивно впливати на виконувану діяльність, на процес спілкування та лікування, а можуть і дезорганізовувати їх, тобто здійснювати регулюючий вплив. Отже, визначення емоційних станів дитини є важливим моментом для надання коректної стоматологічної допомоги дітям старшого дошкільного віку. Як показують результати наукового дослідження тест "Люшера" відіграє важливу роль у виявленні дійсного психо-емоційного стану дитини старшого дошкільного віку та коректного підходу щодо її лікування Дод.точки доступу: Мельник, В. С. Мельник, С. В. Горзов, В. В. Шулинець, Е. А. Пришляк, Н. М.
Вільних прим. немає
|