Мельничук, І. М.
    Використання інтерактивних методів навчання у підготовці майбутніх педіатрів до роботи в команді [Текст] = Using interactive methods of study in training of future pediatricians for teamwork / І. М. Мельничук // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 43-46. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (методы, обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
Анотація: У статті аргументовано, що обов’язковою професійною характеристикою кваліфікованого та компетентного лікаря-педіатра є володіння вміннями і навичками організації ефективної командної роботи. Педіатру необхідно володіти критичним, творчим мисленням, враховувати альтернативні підходи до вирішення складних медичних проблем, здійснювати всебічний аналіз і прогнозувати наслідки прийнятих рішень, вирішувати можливі конфліктні ситуації, використовувати досвід, набутий під час навчання у вищій школі. Формування такого досвіду уможливлюється за рахунок використання в підготовці майбутніх педіатрів інтерактивних форм і методів навчання з моделюванням процесів роботи в команді в режимі реального часу, участі студентів у ділових іграх, дискусіях, вирішенні квазіпрофесійних ситуативних завдань тощо
The article argues that the obligatory professional characteristic of a qualified and competent pediatrician is possession of skills and abilities to organize effective teamwork. Pediatrician need to have critical, creative thinking, consider alternative approaches to solving complex medical problems, perform comprehensive analysis and predict the consequences of decisions, resolve possible conflict situations, use the experience gained while studying in high school. Formation of such experience becomes possible using inter­active forms and methods of study with modeling of teamwork in real time in the process of training of future pediatricians, students’ participation in business games, discussions, solving quasi-professional situational problems etc
Вільних прим. немає