Kitura, H. Ya.
    Communicative exercises as a component of foreign language professional competence of future doctors [Текст] = Комунікативні вправи як складова іншомовної фахової компетентності майбутніх лікарів / H. Ya. Kitura, I. I. Vorona // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 85-90. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
Анотація: The article deals with the practical usage expediency of English language communicative exercises as a component of medical students’ professional competence. The essence of foreign language competence as a constituent of the professional culture of Health Care worker is ascertained. The formation of a medical student’s foreign language competence is an important concept of the professional education in higher educational medical establishments and is realized by mastering the features of language competence at its phonetic, lexical and grammatical levels of study. The attention is concentrated on the necessity of educational communicative exersices’ analysis as a core component of English for Specific Purposes (ESP). The problems of special subject contents within the course of ESP, selection of teaching materials, development of students’ communicative component in the mastering of the English language skills are examined. The main components of the medical students’ lexical competence are described; science-based classification system of exercises for the formation of communicative competence is considered; the necessity of lexical mastering for proper opinion formation is emphasized. The examples of communicative lexical exercises for the implementation of professional speech activities of medical students in professional English classes are suggested. The practical usage of the communicative exercises develops speech skills and abilities for an opportunity to evaluate, express own opinions and promote self-development and self-actualization of medical students is clarified in this article
Стаття присвячена обґрунтуванню доцільності використання англомовних комунікативних вправ як складової формування фахової компетентності у студентів медичних ВНЗ. З’ясовано суть іншомовної компетенції, що є важливим концептом професіограми майбутнього працівника охорони здоров’я. Наголошується, що формування іншомовної фахової компетентності студента-медика є невід’ємним аспектом професійно орієнтованого навчання у медичному ВНЗ і здійснюється шляхом опанування особливостей мовної компетенції на її фонетичному, лексичному та граматичному рівнях вивчення. Увага акцентується на необхідності аналізу навчальних лексичних завдань як фундаментальної основи курсу іноземної мови за професійним спрямуванням (ESP). Розглядаються питання змістового наповнення курсу ESP, відбору навчального лексичного матеріалу, розвитку комунікативного компонента в процесі оволодіння студентом іншомовними фаховими уміннями. Охарактеризовано основні складові лексичної компетенції студентів-медиків, розглянуто науково обґрунтовану класифікацію системи вправ для формування мовленнєвої компетенції; наголошено на необхідності засвоєння лексики для правильного оформлення висловлювання. Запропоновано зразки комунікативних лексичних вправ, які необхідні для здійснення фахової мовленнєвої діяльності студентів-медиків на заняттях англійської мови за професійним спрямуванням. З’ясовано, що використання комунікативних завдань на заняттях англійської мови за професійним спрямуванням розвиває мовленнєві навички та вміння, які надають можливість давати оцінку, висловлювати власну думку і сприяють саморозвитку та самоактуалізації студентів-медиків
Дод.точки доступу:
Vorona, I. I.

Вільних прим. немає