Танцюра, Л. Д.
    Аудит оцінки лікарями дистанційної форми навчання на етапі післядипломної освіти [Текст] = Audit of doctor’s evaluation of distance learning at the postgraduate education stage / Л. Д. Танцюра, І. В. Кисельова, А. В. Біляєв // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 100-104. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
Анотація: На прикладі опитування лікарів-інтернів, слухачів циклів спеціалізації та тематичного удосконалення проведено аналіз ефективності дистанційної форми навчання кафедри дитячої анестезіології та інтенсивної терапії Національної медичної академії післядипломної освіти імені П. Л. Шупика. Показана затребуваність лікарів онлайн-формату для отримання теоретичних знань і неприйнятність дистанційної форми навчання в разі необхідності набуття або вдосконалення практичних/мануальних навичок. Виходячи з отриманих результатів опитування, наводяться позитивні і негативні сторони дистанційного навчання. Лікарі-інтерни й слухачі кафедри циклів спеціалізації та тематичного удосконалення віддали перевагу комбінованій моделі, тобто поєднанню очного і дистанційного видів навчання
During the quarantine, everyone was forced to start distance teaching and learning. This form of education has its advantages and disadvantages. A survey of interns and doctors who studied at the Department of Pediatric Anesthesiology and Intensive Care of P. Shupyk National Medical Academy of Postgraduate Education was carried out. Based on the results of the survey, the positive and negative aspects of distance learning are presented. Interns and doctors preferred the distance format to get theoretical knowledge. However, to obtain practical/manual skills, offline format is required. Interns and students of the department of cycles of specialty and thematic improvement gave preference to the combined model, i.e. a combination of full-time and distance learning
Дод.точки доступу:
Кисельова, І. В.
Біляєв, А. В.

Вільних прим. немає