Петрушанко, Т. О.
    Особливості та перспективи дистанційного навчання на кафедрі терапевтичної стоматології [Текст] / Т. О. Петрушанко, Т. Д. Бублій, Л. І. Дубовая // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2021. - N 1. - С. 14-16


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS
КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS (эпидемиология)
Анотація: Навчання майбутніх лікарів має бути безперервним і організованим на високому рівні, оскільки медицина є однією з пріоритетних галузей суспільства. Із уведенням карантину в умовах пандемії особливо гостро постало питання про зміну формату занять також і в нашому закладі вищої освіти. Зміни пов’язані з необхідністю запобігти масовим скупченням студентів-медиків. У перші дні карантину були організовані групи в месенджерах Viber і Telegram. У наступні дні здійснювався інструктаж щодо використання платформи Zооm-сервісу для проведення відеоконференцій, онлайн-зустрічей і дистанційного навчання, а також організовано тренінги. На сайті кафедри були розміщені контактні дані всіх викладачів, розклад занять, тематичній план лекцій і практичних занять, список основної та додаткової літератури для студентів кожного курсу. У матеріалах для завантаження студенти мали змогу ознайомитися з мультимедійними презентаціями лекцій, навчальними посібниками, які розроблені співробітниками кафедри, методичними рекомендаціями за всіма темами практичних занять згідно з тематичним планом. Нові освітні технології сприяють удосконаленню інформаційної компетентності, дають змогу учням самостійно освоювати навчальний матеріал, але навчання лікаря практичним навичкам потребує традиційного очного контакту студента з викладачами та пацієнтами. Не вся теоретична підготовка і практика з прийняття рішень можуть відбуватися в дистанційній формі. Віртуальне спілкування ніколи не замінить живого контакту між лікарем і пацієнтом, тому електронний зв’язок може бути лише допоміжним елементом контактів. Саме тому перехід на тотальне дистанційне навчання, на нашу думку, не є доцільним
Дод.точки доступу:
Бублій, Т. Д.
Дубовая, Л. І.

Вільних прим. немає