Войтович, О. В.
    Аналіз переваг та недоліків дистанційної форми навчання [Текст] / О. В. Войтович, О. С. Жеребятьєв, Т. Ю. Матильонок // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2021. - N 1. - С. 26-28


MeSH-головна:
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Анотація: Запровадження дистанційної форми навчання поставили руба питання самоорганізації та самодисципліни студента, бажання і здатності самостійно отримувати знання, а також його академічної доброчесності. Від цих відповідей залежить результативність дистанційного навчання. Тому викладачам слід аналізувати рівень самопідготовки кожного студента та за необхідності мотивувати їх до інтенсивної самостійної навчальної роботи. Для отримання об’єктивних даних щодо готовності та ставлення студентів до дистанційної форми навчання, а також із метою встановити і проаналізувати переваги та недоліки дистанційної форми навчання, якими їх бачать студенти, було проведене добровільне анонімне анкетування за розробленою нами анкетою. Анкетування проводили серед студентів, які один семестр вивчали дисципліну «Мікробіологія, вірусологія та імунологія» аудиторно, а наступний семестр навчалися вже дистанційно із застосуванням сервісів платформи Microsoft Office 365. Показники репрезентативності вибірки: об’єм вибірки — 24 респонденти, що склало 54,5 % студентів; максимальна похибка — 10 % з імовірністю 0,90. Аналізуючи відповіді, ми виявили перевагу схвальних відгуків студентів на запроваджену дистанційну форму навчання. Найбільшим позитивом студенти вважають дистанційне читання лекцій і доступ до прочитаних лекцій на сервісі MS Teams платформи Microsoft Office 365. Серед недоліків дистанційної форми навчання студенти особливо відзначають тривале перебування за монітором і відсутність практичних робіт, особливо під час вивчення дисципліни «Мікробіологія, вірусологія та імунологія»
Дод.точки доступу:
Жеребятьєв, О. С.
Матильонок, Т. Ю.

Вільних прим. немає