Дистанційне навчання - виклик сьогодення [Текст] = Distance learning – the challenge of today / Л. Я. Нечитайло [та ін.] // Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - 2021. - N 1. - С. 152-155


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ТЕЛЕМЕДИЦИНА -- TELEMEDICINE
ИНТЕРФЕЙС ПОЛЬЗОВАТЕЛЯ С ЭВМ -- USER-COMPUTER INTERFACE
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS
Анотація: Пандемія коронавірусу (COVID-19) внесла суттєві корективи в освітній процес. Ця ситуація змусила керівників вищих навчальних закладів негайно перевести очні клінічні та дидактичні інструкції у віртуальні формати. Такий перехід на дистанційне навчання суттєво вплинув на різні аспекти навчання: лекції, проведення практичних та лабораторних занять, наукову діяльність тощо
The coronavirus pandemic (COVID-19) has made significant adjustments to the educational process. This situation forced the heads of higher education institutions to immediately translate face-to-face clinical and didactic instructions into virtual formats. This transition to distance learning has significantly affected various aspects of learning: lectures, practical and laboratory classes, research activities, etc
Дод.точки доступу:
Нечитайло, Л. Я.
Кривов’яз, О. С.
Данилів, С. І.
Сенчій, В. М.

Вільних прим. немає