Podorozhna, M. G.
    Analysis of the domestic market of medicinal products for the use in the second phase of wound healing [Текст] = Аналіз вітчизняного ринку лікарських засобів для використання на другій фазі ранового процесу / M. G. Podorozhna, Ye. V. Gladukh, S. V. Stepanenko // Фармацевтичний часопис. - 2020. - N 3. - С. 38-45


MeSH-головна:
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ ПРЕПАРАТЫ -- PHARMACEUTICAL PREPARATIONS
ЛЕКАРСТВЕННЫЕ ФОРМЫ -- DOSAGE FORMS
РАНЫ И ТРАВМЫ -- WOUNDS AND INJURIES
ЯЗВЫ -- ULCER
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
Анотація: Marketing analysis of the market of medicinal products, that promote wound healing, as well as finding directions of market development and further diversification of the range
The analysis of the market of preparations for treatment of wounds and ulcers has made it possible to establish that in accordance with the WHO’s ATC the therapeutic group D03 «Preparations for treatment of wounds and ulcers» is represented by 9 subgroups and includes 64 trade names. As follows from the analysis of the range structure of the preparations for healing (cicatrization) of wounds (group D03A) depending on dosage forms the medicinal products in the form of ointments account for 44.35%
Маркетинговий аналіз ринку лікарських засобів, що сприяють загоєнню ран, а також пошук напрямків розвитку ринку та подальшої диверсифікації асортименту
Аналіз ринку препаратів для лікування ран та виразок дозволив встановити, що відповідно до ВООЗ терапевтична група D03 «Препарати для лікування ран та виразок» представлена 9 підгрупами та включає 64 торгові назви. Основну частку структури асортименту препаратів для загоєння (рубцювання) ран (група D03A) складають мазі – 44,35 %
Дод.точки доступу:
Gladukh, Ye. V.
Stepanenko, S. V.

Вільних прим. немає