Алєкперова, Н. В. Дослідження використання концепції холістичного маркетингу в діяльності фармацевтичної компанії України / Н. В. Алєкперова, М. А. Губар, Н. М. Сахнацька> // Фармац. журн. - 2020. - N 1. - С. 20-32 MeSH-головна: ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL (организация и управление, стандарты, тенденции) ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (использование, методы, организация и управление, стандарты, тенденции, экономика) Анотація: Новим маркетинговим підходом, що дає змогу швидко адаптувати фармацевтичні підприємства до мінливого зовнішнього середовища, можна вважати холістичний маркетинг. Ця концепції складається з елементів, взаємодія яких впливає на задоволення потреб споживачів у ефективній, безпечній та доступній фармацевтичній продукції Дод.точки доступу: Губар, М. А. Сахнацька, Н. М. Вільних прим. немає |