Алєкперова, Н. В.
    Дослідження використання концепції холістичного маркетингу в діяльності фармацевтичної компанії України / Н. В. Алєкперова, М. А. Губар, Н. М. Сахнацька // Фармац. журн. - 2020. - N 1. - С. 20-32


MeSH-головна:
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL (организация и управление, стандарты, тенденции)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (использование, методы, организация и управление, стандарты, тенденции, экономика)
Анотація: Новим маркетинговим підходом, що дає змогу швидко адаптувати фармацевтичні підприємства до мінливого зовнішнього середовища, можна вважати холістичний маркетинг. Ця концепції складається з елементів, взаємодія яких впливає на задоволення потреб споживачів у ефективній, безпечній та доступній фармацевтичній продукції
Дод.точки доступу:
Губар, М. А.
Сахнацька, Н. М.

Вільних прим. немає