Гуліч, М. П.
    Компетенції, набуті у шкільному віці, та їхня роль у формуванні харчової поведінки молоді / М. П. Гуліч, О. Д. Петренко, Л. С. Любарська // Довкілля та здоров’я. - 2021. - N 2. - С. 22-27


MeSH-головна:
ПИЩЕВОЕ ПОВЕДЕНИЕ -- FEEDING BEHAVIOR
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
МОЛОДЫЕ -- YOUNG ADULT (психология, физиология)
Анотація: Проведено соціологічне опитування 284 осіб (юнаки та дівчата) переважно 17-18 років, які після закінчення середніх загальноосвітніх закладів вступили до вищих навчальних закладів України. Опитування стосувалося вивчення поінформованості молоді щодо принципів здорового харчування як одного з основних елементів здорового способу життя. Вивчалися самооцінка власного способу життя та контролю стану здоров’я, поінформованість щодо ролі дотримання принципів здорового харчування у збереженні здоров’я, деякі аспекти харчової поведінки, вплив особливостей харчування на формування хронічної неінфекційної патології. Використано анкетно-опитувальний метод. Встановлено, що незважаючи на задекларовану поінформованість значна частка респондентів не має звички дотримуватися принципів здорового харчування та здорового способу життя. Отримані результати свідчать про необхідність розробки для школярів загально-освітніх навчальних закладів спеціальних навчально-просвітницьких програм з формування у них усвідомленого ставлення до питань збереження здоров’я, навичок здорового способу життя і здорового харчування.
Проведен социологический опрос 284 человек (юношей и девушек) преимущественно 17-18 лет, студентов высших учебных заведений Украины. Опрос касался изучения осведомленности молодежи о принципах здорового питания как одного из основных элементов здорового образа жизни. Изучались самооценка собственного образа жизни и контроля состояния здоровья, осведомленность о роли соблюдения принципов здорового питания в сохранении здоровья, некоторые аспекты пищевого поведения, влияние особенностей питания на формирование хронической неинфекционной патологии. Использовался анкетноопросный метод. Установлено, что несмотря на декларируемую осведомленность значительная часть респондентов не имеет привычки соблюдать принципы здорового питания и здорового образа жизни.Полученные результаты свидетельствуют о необходимости разработки для школьников общеобразовательных учебных заведений специальных учебно-просветительских программ по формированию у них осознанного отношения к вопросам сохранения здоровья, навыков здорового образа жизни и здорового питания.
Дод.точки доступу:
Петренко, О. Д.
Любарська, Л. С.

Вільних прим. немає