Кліманський, Р. П.
    Особливості проведення державної атестації випускників медичного університету в умовах карантинних обмежень [Текст] = Peculiarities of conducting of state attestation of graduates of medical universities under the conditions of quarantine limitations / Р. П. Кліманський, О. В. Самойленко, В. В. Долинський // Медична освіта. - 2021. - N 2. - С. 117-121


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ТЕЛЕКОММУНИКАЦИИ -- TELECOMMUNICATIONS
Анотація: Сьогодні інформаційно-телекомунікаційні технології стали невід’ємною частиною освітнього процесу у багатьох навчальних закладах вищої школи. Саме їх наявність допомогла закладам вищої освіти продовжувати навчання дистанційно у максимально повному об’ємі під час вимушеного карантину, спричиненого пандемією COVID-19. Проте можливість повноцінної організації та реалізації навчального процесу в дистанційному форматі є і досі дискутабельною, особливо серед науково-педагогічної спільноти викладачів медичних ЗВО. Однією з найважливіших проблем при викладанні та оцінюванні якості знань здобувачів освіти у медичних ЗВО є практична направленість більшості спеціальностей та компетенцій. Тому метою нашого дослідження було описати методику проведення іспиту та проаналізувати її ефективність шляхом опитування як здобувачів освіти, так і екзаменаторів. При розробці методики проведення іспиту особливу увагу приділяли перевірці клінічного мислення та практично-орієнтованих компетентностей здобувачів освіти за рахунок використання спеціально розроблених віртуальних імітованих пацієнтів, роль яких виконували екзаменатори, а також ситуаційних задач із діагностики невідкладних станів та невідкладної допомоги. Після проведення іспиту було анонімно опитано 166 випускників та 28 екзаменаторів. Більшість здобувачів освіти (72 % респондентів) оцінили проведення іспиту в дистанційному форматі позитивно, а екзаменатори оцінили методику та проведення іспиту як добре (36 %) або задовільно (43 %). Загалом, результати проведеного дослідження свідчать про можливість проведення практичного іспиту в дистанційному форматі зі збереженням достатнього рівня оцінки якості знань та вмінь випускників
Nowadays information and telecommunication technologies have become an integral part of the educational process in many higher education ertablishments. It was the usage of modern technologies that helped higher education institutions to continue their distance learning in the maximum voleme during the forced quarantine, caused by the COVID-19 pandemic. However, the possibility of accomplished organization and implementation of the online educational process is still debatable, especially among the scientific and pedagogical community of teachers of medical educational establishments. One of the most important problems in teaching and assessing the quality of knowledge of students in medical health care is the practical orientation of most specialties and competencies. Therefore, the purpose of our study was to describe the methodology of the exam and analyze its effectiveness by interviewing both students and examinators. In developing the methodology of the exam, special attention was paid to testing clinical thinking and practice-oriented competencies of students through the use of specially designed virtual simulated patients, whose role was performed by examinators, as well as situational tasks for emergency diagnosis and emergency care. After the exam, 166 graduates and 28 examiners were interviewed anonymously. The majority of applicants (72 % of respondents) evaluated the exam in the distance format in a positive way, and the examinators assessed the methodology and the exam as good (36 %) or satisfactory (43 %). In general, the results of the study indicate the possibility of conducting a practical exam in the online format while maintaining a sufficient level of assessment of the quality of knowledge and skills of graduates
Дод.точки доступу:
Самойленко, О. В.
Долинський, В. В.

Вільних прим. немає