Rafalska, Y.
    Marketing research of the medicine market for the treatment of breast cancer in Ukraine [Text] = Маркетингові дослідження ринку лікарських засобів для лікування раку молочної залози в Україні / Y. Rafalska, K. Kosyachenko // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2021. - № 4. - P77-83. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ ПРЕПАРАТЫ -- PHARMACEUTICAL PREPARATIONS (экономика)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (методы, организация и управление, тенденции, экономика)
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL (организация и управление, тенденции)
МОЛОЧНОЙ ЖЕЛЕЗЫ НОВООБРАЗОВАНИЯ -- BREAST NEOPLASMS (лекарственная терапия, экономика)
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: The article presents the results of the study of the marketing market of medicines for the treatment of breast cancer in Ukraine during 2019-2020. Medicine treatment schemes based on a clinical protocol were analyzed. On December 1, 2019, 184 drugs were registered for the treatment of breast cancer in Ukraine, and on December 1, 2020 - 194. In 2020, the largest share among of the studied drugs belongs to the group of antineoplastic and immunomodulatory drugs - 82.0 %, and the group of drugs that affect the musculoskeletal system - 18.0 %. On December 1, 2020, drugs were represented by 43 manufacturers, of which 18.6 % were Ukrainian and 81.4 % were foreign. Among Ukrainian companies, the primacy belongs to Pharmex Group LLC (4.1 %), Teva Ukraine LLC (3.1 %) and Farmak JSC (2.6 %). The largest share of foreign suppliers occupies Great Britain - 26.3 %, Switzerland and India by 11.9 %. At that time, in 5 pharmacotherapeutic groups (L01AA01, L01BA01, L01CA04, L01XC07, M05BA03) is not represented by any drug Ukrainian manufacturer. Analysis of the assortment of drugs for the treatment of breast cancer by dosage form in 2020 showed that the main share (35.6 %) is represented by concentrate for solution for infusion, 21.6 % - tablets and 20.6 % - lyophilisate for solution for infusion. Other dosage forms form a total of 22.2 % of the total assortment of drugs, studied in the Ukrainian market
В статті представлено результати дослідження маркетингового ринку лікарських засобів для лікування раку молочної залози (РМЗ) в Україні протягом 2019- 2020 років. Були проаналізовані схеми медикаментозного лікування РМЗ на основі клінічного протоколу. Станом на 01.12.2019 р. для лікування РМЗ в Україні було зареєстровано 184 ЛЗ, а на 01.12.2020 р. – вже 194. У 2020 році найбільша питома вага серед ЛЗ, що досліджувалися, належить групі антинеопластичних та імуномоделюючих засобів – 82,0%, а групі засобів, що впливають на опорно-руховий апарат – 18,0%. Станом на 01.12.2020 р. ЛЗ представлені 43 фірмами-виробниками, з них 18,6% – українські, 81,4% – іноземні. Серед українських фірм першість належить «Фармекс груп» (4,1%), «Тева-Україна» (3,1%) та «Фармак» (2,6%). Найбільшу питому вагу серед іноземних постачальників займають Велика Британія – 26,3%, Швейцарія та Індія по 11,9%. Значну кількість ЛЗ із Великої Британії постачає фірма-виробник «Містрал Кепітал Менеджмент Лімітед» – 9,3%, зі Швейцарії – «Ф. Хоформанн-Ля Рош Лтд» 8,2% та Індії – «Гетеро Лабз Лімітед» – 4,6%. У той час в 5 фармакотерапевтичних групах (L01AA01, L01BA01, L01CA04, L01XC07, M05BA03) не представлено жодного препарату від українського виробника. Аналіз асортименту ЛЗ для лікування РМЗ за лікарськими формами у 2020 році показав, що основна їх частка (35,6%) представлена концентратом для розчину для інфузій, 21,6% – таблетками та 20,6% – ліофілізатом для розчину для інфузій. Інші лікарські форми, такі як порошок для розчину для ін’єкцій, розчин для ін’єкцій, розчин для інфузій, порошок для приготування розчину для інфузій та порошок ліофілізований для розчину для інфузій, складають сукупно 22,2% від загального асортименту групи ЛЗ, що вивчається, на ринку України
Дод.точки доступу:
Kosyachenko, K.

Вільних прим. немає