Бойчук, І. Д.
    Особливості підготовки фахівців лабораторної діагностики до ліцензійного інтегрованого іспиту «Крок М» у фаховому коледжі [Текст] = Features of training of laboratory diagnostics specialists for the licensed integrated exam “Krok M” in a professional college / І. Д. Бойчук, В. А. Болух, І. О. Першко // Медична освіта. - 2021. - N 3. - С. 11-16


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ЛИЦЕНЗИРОВАНИЕ -- LICENSURE
ЭКЗАМЕНАЦИОННЫЕ ВОПРОСЫ -- EXAMINATION QUESTIONS
ЛАБОРАТОРНЫЕ КЛИНИЧЕСКИЕ ТЕХНОЛОГИИ -- CLINICAL LABORATORY TECHNIQUES
КАДРОВ ПОДБОР -- PERSONNEL SELECTION
Анотація: У роботі представлено аналіз результатів ліцензійного інтегрованого іспиту «Крок М. Лабораторна діагностика» (ЛІІ), які демонстрували студенти, що здобували освітньо-кваліфікаційний рівень «Молодший спеціаліст» за освітньо-професійною програмою «Лабораторна діагностика» спеціальності 224 «Технології медичної діагностики та лікування» у Житомирському базовому фармацевтичному фаховому коледжі (ЖБФФК) за 2015–2020 рр. Тестові завдання ЛІІ містять питання професійно-орієнтованих дисциплін і є критерієм професійної відповідності випускників. У ЖБФФК здійснюється системна робота з підготовки студентів до складання ліцензійного інтегрованого іспиту «Крок М. Лабораторна діагностика», а саме: індивідуальні та групові консультації, тренувальні тестування у комп’ютерному класі та на платформі LMS Moodle тощо. За результатами складання студентами коледжу ЛІІ, найвищі показники було зафіксовано у 2015–2016 н. р., коли іспит склали усі екзаменовані, а загальна успішність становила 75,8 %. У подальші роки результати проходження ЛІІ «Крок М» були дещо нижчими, а з деяких навчальних дисциплін – критично низькими. У 2019–2020 н. р., коли підготовка до тестування здійснювалася дистанційно через запровадження в країні карантинних обмежень, загальний показник правильних відповідей студентів, за підсумками ЛІІ «Крок М. Лабораторна діагностика», становив 60,9 %, не подолали поріг «склав» 27 % студентів. Серед факторів, які впливають на якісний показник успішності при проходженні ЛІІ «Крок М. Лабораторна діагностика», в першу чергу, слід відмітити заходи з організації підготовки студентів з боку адміністрації, а також роботу викладачів окремих дисциплін, тестові завдання з яких включено в перелік завдань ЛІІ. Важливою умовою успішного проходження атестації у вигляді ЛІІ «Крок М. Лабораторна діагностика» вважаємо вмотивованість студентів до здійснення навчальної діяльності та систематичну роботу з теоретичним матеріалом і базами тестів
The work presents an analysis of the results of the license integrated exam “Krok M. Laboratory Diagnostics” (LІE), the students of the Zhytomyr Basic Pharmaceutical College (ZhBPC) for 2015–2020 demonstrated their knowledge and skills at the “Laboratory Diagnostics” specialty 224 “Technology of Medical Diagnostics and Treatment program”. Test tasks of LIE contain questions of professionally-oriented disciplines and are a criterion of professional suitability of graduates. The ZhBPC has a systematic work to prepare students for the creation of a licensed interactive course “Krok M. Laboratory Diagnostics”, namely: individual and group consultations, training tests in a computer class and on the platform of LMS Moodle and so on. According to the results of the LIЕ college students, the highest indicators were recorded in 2015–2016 academic year, when all the examinees passed the exam, and the overall success rate was 75.8 %. In subsequent years, the results of the LIE “Krok M” were lower, and in some academic disciplines they were critically low. In the 2019–2020 academic year, when preparation for testing was carried out remotely due to the introduction of quarantine restrictions in the country, the overall rate of correct answers of students according to LIЕ “Krok M. Laboratory Diagnostics” was 60.9 %, did not pass the threshold “passed” 27 % of students. Among the factors that affect the quality indicator of success in passing the LIЕ “Krok M. Laboratory Diagnostics”, first of all, should be noted the efforts to organize the training of students from the side of the administration, as well as the work of teachers of specific disciplines, test tasks which are included in the list of tasks LІЕ. The important condition for the successful passing of the certification in the form of LІЕ “Krok M. Laboratory Diagnostics” we consider the motivation of students to perform educational activities and systematic work with theoretical material and test bases
Дод.точки доступу:
Болух, В. А.
Першко, І. О.

Вільних прим. немає