Досвід дистанційного навчання студентів-іноземців на клінічній кафедрі медичного закладу вищої освіти в умовах пандемії COVID-19 [Текст] = Еxperience of distance learning for foreign students at the clinical department of the medical institution of higher education in the condition of the COVID-19 pandemic / Л. В. Журавльова [та ін.] // Медична освіта. - 2021. - N 3. - С. 40-48


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS
КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS
Анотація: За час поширення коронавірусної інфекції у світі відбулася зміна звичного ритму життя із вимушеною необхідністю обмеження соціальної активності. При цьому гостро постала необхідність реалізації освітніх програм у повному обсязі для всіх навчальних закладів, у зв’язку з чим освітній процес було переведено на дистанційний формат навчання. Така форма навчання в сучасних умовах має ряд переваг, та, водночас, ряд педагогічних обмежень, що може вплинути на засвоєння матеріалу та якість освіти в цілому
Метою нашого дослідження було вивчити ставлення іноземних студентів до онлайн-навчання та використання системи Moodle, оцінити якість сприйняття курсу і зручність у вивченні представленого матеріалу
There was a change in the usual rhythm of life with the forced need to limit social activity during the spread of coronavirus infection in the world. There was an urgent need to implement educational programs for all educational institutions, in connection with which the educational process was transferred to the distance learning format. This form of education in modern conditions has a number of advantages, and, at the same time, a number of limitations that can affect the assimilation of material and the quality of education in general
The aim of our study was to examine the attitude of foreign students to online learning and the use of the Moodle system, to assess the quality of perception of the course and the convenience of studying the presented material
Дод.точки доступу:
Журавльова, Л. В.
Олійник, М. О.
Сікало, Ю. К.
Летік, І. В.

Вільних прим. немає