Слободянюк, Л. В.
    Формування сучасної концепції викладання вибіркової дисципліни «фітотерапія» при підготовці студентів фармацевтичного факультету [Текст] = Formation of the modern concept of teaching the selective discipline "phytotherapy" for the students of pharmaceutical faculty / Л. В. Слободянюк, С. М. Марчишин, А. О. Савич // Медична освіта. - 2021. - N 3. - С. 58-63


MeSH-головна:
ФИТОТЕРАПИЯ -- PHYTOTHERAPY
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Анотація: У статті викладено основні методичні підходи до викладання вибіркової дисципліни «Фітотерапія» для студентів фармацевтичного факультету денної форми навчання зі спеціальності 226 «Фармація, промислова фармація». Базовими завданнями вищої школи є підготовка фахівців, що володіють глибокими знаннями фундаментальних та прикладних дисциплін і вміють творчо застосовувати ці знання для вирішення різноманітних завдань. Розроблена дисципліна включає курс лекцій, методичні вказівки та підготовки до практичних занять, які доступні в системі Moodle. Лекційний курс забезпечений мультимедійними презентаційними матеріалами з шести тем і також проводяться з використанням гербарію лікарських рослин, таблиць, зразків лікарської рослинної сировини та лікарських засобів рослинного походження. Вибіркова дисципліна включає вісімнадцять практичних робіт, які передбачають теоретичне та практичне навчання магістра фармації основним видам професійної діяльності в сфері лікарських засобів рослинного походження та вимагає вирішенню ряду завдань. Майбутній фахівець повинен уміти заготовляти, висушувати сировину, доводити її до стандартного виду, переробляти в різні лікарські засоби та проводити їх аналіз. Запропонований метод дозволяє викладачеві успішніше будувати освітній процес, що, в кінцевому підсумку, позитивно позначається на загальному засвоєнні курсу.
The article adduces the main methodological approaches to teaching the elective discipline "Phytotherapy" of full-time students of the Faculty of Pharmacy in the specialty 226 "Pharmacy, industrial pharmacy" are analyzed. The basic tasks of the higher school are the training of specialists with deep knowledge of fundamental and applied disciplines and are to apply this knowledge creatively to solve various tasks. The developed discipline includes courses of lectures, methodical instructions, and preparation for practical works classes, which are available in the Moodle system. The lecture course is presented in the form of multimedia presentations of six topics and is also conducted using a herbarium of medicinal plants, tables, samples of medicinal plant raw materials, and herbal medicines. The elective course includes eighteen practical works, which provide theoretical and practical training of the Master of Pharmacy in the main professional activities in the field of herbal medicines and requires a number of tasks. The future specialist must be able to harvest, dry raw materials, bring them to a standard form, process them into various drugs, and analyze them. The proposed method allows the teacher to successfully build an educational process, which ultimately positively affects the overall mastering of the course
Дод.точки доступу:
Марчишин, С. М.
Савич, А. О.

Вільних прим. немає