Бандас, І. А.
    Плюси і мінуси дистанційного навчання для студентів-медиків за карантинних умов [Текст] = Pros and cons of distance learning for medical students under quarantine conditions / І. А. Бандас, Л. М. Палиця, О. А. Скобеєва // Медична освіта. - 2021. - N 3. - С. 72-76


MeSH-головна:
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS
Анотація: Пандемія коронавірусної хвороби (COVID-19) внесла істотний вплив на соціальне життя студентів-медиків, це посприяло активному застосуванню навчальних дистанційних технологій. Дистанційне навчання – це синтетична, інтегральна гуманістична форма навчання, що базується на використанні широкого спектра традиційних та нових інформаційних технологій і їх технічних засобів, які застосовуються для доставки навчального матеріалу, його самостійного вивчення, діалогового обміну між викладачем і студентами, причому процес навчання в загальному випадку некритичний до їхнього розташування в просторі і в часі, а також до конкретного освітнього закладу. Існуючі на даний момент технології дистанційного навчання за допомогою використання сучасних цифрових платформ, якісного контентного наповнення освітніх веб-ресурсів, запровадження ефективної системи контролю якості отриманих знань дають нам можливість адаптуватися до нових реалій освітнього процесу та забезпечити незмінно високу якість післядипломної медичної освіти
The pandemic of coronavirus disease (COVID-19) had a significant impact on the social life of medical students, which contributed to the active use of distance learning technologies. Distance learning – “a synthetic, integrated humanistic form of learning based on the use of a wide range of traditional and new information technologies and their technical means, which are used to present educational material, its independent study, dialogue between a lecturer and a student, and the learning process, in the general case, is uncritical to their location in space and time, as well as to a specific educational institution. Existing technologies of distance learning through the use of modern digital platforms, high-quality content of educational web resources, the introduction of an effective know­ledge quality control system give us the opportunity to adapt to new realities of the educational process and ensure consistently high quality of postgraduate medical education
Дод.точки доступу:
Палиця, Л. М.
Скобеєва, О. А.

Вільних прим. немає