Порівняння успішності студентів на кафедрі загальної хірургії при різних формах навчального процесу [Текст] = Comparison of student performance on the department of general surgery with different forms of the educational process / С. Д. Хіміч [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2022. - Т. 26, № 1. - С. 86-90. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ПАРНЫЙ СРАВНИТЕЛЬНЫЙ АНАЛИЗ -- MATCHED-PAIR ANALYSIS
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY (использование, организация и управление)
ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY (кадры, методы, обучение, организация и управление, тенденции)
Анотація: Відомо, що через пандемію, викликаною COVID-19, у закладах вищої медичної освіти України було запроваджено дистанційну форму навчання. Разом з тим, на сьогодні практично відсутні матеріали, присвячені вивченню успішності студентів при різних формах навчального процесу. Це спонукало нас виконати дослідження, метою якого стало вивчення результатів навчання студентів на кафедрі загальної хірургії при дистанційній формі навчального процесу та порівняння їх з відповідними, що були отримані при традиційному навчанні. У дослідження були включені вітчизняні студенти ІІІ (508 студентів) і ІІ (244 студентів) курсів Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова, що проходили навчання з дисциплін “Загальна хірургія”, “Сестринська практика”, “Догляд за хворими” з використанням різних форм навчального процесу: дистанційної та традиційної. Для порівняння були застосовані такі параметри як: традиційна оцінка, кількість балів за підсумковий модульний контроль, загальна кількість балів, отримана після закінчення вивчення навчальної дисципліни, кількість пропусків практичних занять, кількість незадовільних оцінок, оцінка за відпрацьоване заняття. Статистичну обробку даних проводили з використанням пакета ліцензійної програми для статистичного аналізу Statistica 6.0 з використанням непараметричних методів оцінки отриманих результатів (використовували критерій χ2 з рівнем значущості р≤0,05). Проведений аналіз показників успішності після застосування різних форм навчання показав, що дистанційна форма навчального процесу суттєво не впливає на кінцеву успішність вітчизняних студентів, зокрема з дисциплін “Загальна хірургія”, “Сестринська практика”. Однак, при дистанційній формі навчання, за відсутності особистого контролю з боку викладача, за опрацюванням практичних навичок студентами, а також можливості їх реального виконання, визначена тенденція до завищення студентам їх кінцевої оцінки за практичне заняття
It is known that due to the pandemic caused by COVID-19, distance learning has been introduced in higher medical education institutions of Ukraine. However, today there are virtually no materials devoted to the study of student performance in various forms of educational process. This prompted us to perform a study aimed at studying the learning outcomes of students at the Department of General Surgery in the distance form of the educational process and comparing them with those that were obtained in traditional education. The study included domestic students of III (508 students) and II (244 students) courses of Vinnytsia National Medical University, who were trained in the disciplines of “General Surgery”, “Nursing Practice”, “Patient Care” using different forms of the educational process: distance and traditional. For comparison, the following parameters were used: traditional assessment, the number of points for the final module control, the total number of points obtained after graduation, the number of absences from practical classes, the number of unsatisfactory grades, grade for completed class. Statistical data processing was performed using the license program package for statistical analysis Statistica 6.0 using non-parametric methods of evaluation of the results (using the criterion χ2 with a significance level of p≤0.05). The analysis of performance indicators after the use of various forms of education showed that the distance form of the educational process does not significantly affect the final success of domestic students, in particular in the disciplines of “General Surgery”, “Nursing Practice”. However, in the case of distance learning, in the absence of personal control by the teacher over the development of practical skills by students, as well as the possibility of their actual implementation, there is a tendency to overestimate students’ final grades for practical training
Дод.точки доступу:
Хіміч, С. Д.
Бурковський, М. І.
Ошовський, І. Н.
Чемерис, О. М.
Фуніков, А. В.
Лутковський, Р. А.
Чорнопищук, Р. М.
Превар, А. П.
Кателян, О. В.

Вільних прим. немає