Анкетування здобувачів освіти як засіб моніторингу якості медичної освіти в умовах дистанційного навчання / І. М. Скрипник [та ін.]> // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2021. - N 3/4. - С. 23-26
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы) КАЧЕСТВА КОНТРОЛЬ -- QUALITY CONTROL СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS Анотація: Метою роботи є комплексна оцінка якості дистанційного навчання на кафедрі внутрішньої медицини No 1 Полтавського державного медичного університету шляхом анонімного анкетування здобувачів вищої освіти VI курсу медичного факультету No 1 2020/2021 років навчання в умовах пандемії COVID-19. Представлені результати анкетування здобувачів освіти, які пройшли навчання з модуля «Сучасна практика внутрішньої медицини» та «Невідкладні стани в клініці внутрішньої медицини», свідчать, що, незважаючи на найбільшу складність циклів «Кардіологія» та «Гематологія», загальна оцінка доступності викладання усіх циклів склала 4,16 ± 0,416 балів та значення жодного циклу не сягало рівня нижче 4 (за 5-бальною системою). Враховуючи умови дистанційного навчання у зв ́язку з пандемією COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, і відсутність класичних практичних занять «біля ліжка хворого», проведена оцінка якості засвоєння практичних навичок здобувачами освіти. Середня оцінка задоволеності засвоєних практичних навичок склала 3,59 ± 0,593. Студенти зазначили, що найбільш складно практичні навички було засвоїти на циклах «Невідкладні стани» (16,14 %) та «Кардіологія» (15,18 %). Ці результати відображають необхідність в безпосередній участі майбутніх лікарів у роботі із пацієнтами «біля ліжка хворого» та під чітким керівництвом викладача-наставника. Отримані дані дали можливість проаналізувати ефективність якості дистанційної освіти шляхом анонімного анкетування, отримати зворотній зв’язок і реагувати на виявлені недоліки Дод.точки доступу: Скрипник, І. М. Приходько, Н. П. Маслова, Г. С. Шапошник, О. А. Криворучко, І. Г.
Вільних прим. немає
|