Луценко, О. А.
    Кореляційний аналіз результатів складання іспиту «Крок» [Текст] = Сorrelation analysis of factors, which affect the success in exam “krok” / О. А. Луценко, А. Г. Сидоренко, Р. В. Луценко // Медична освіта. - 2021. - N 4. - С. 37-41


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
ЭКЗАМЕНАЦИОННЫЕ ВОПРОСЫ -- EXAMINATION QUESTIONS
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Анотація: У статті встановлено фактори, що впливають на успішність складання ліцензованих інтегрованих іспитів «Крок 1. Загальна лікарська підготовка» і «Крок 2. Загальна лікарська підготовка» у здобувачів освіти медичного факультету № 1 Української медичної стоматологічної академії, що вступили до ЗВО у 2013 р. Встановлено, що у всій сукупності студентів % ЗНО рівною мірою кореляційно залежав від усіх 3 предметів. Показано першочергову значимість таких трьох освітніх компонентів з циклу загальнонаукових дисциплін, як патологічна анатомія, патологічна фізіологія, фармакологія, в успішному складанні «Крок 2. Загальна лікарська підготовка». При цьому інші фундаментальні дисципліни, які входять до складу тестового екзамену «Крок 1», мали меншу вагомість для успішного складання «Крок 2». Це демонструє, що для засвоєння професійно-орієнтованих дисциплін має немале значення рівень знань з основних фундаментальних дисциплін, а саме патологічної фізіології, патологічної анатомії і фармакології. Серед професійно-орієнтованих дисциплін, що входять до складу «Крок 2», найбільше кореляцій налічував терапевтичний профіль, який міцно корелював з усіма предметами в межах «Крок 2» і патологічною анатомією, патологічною фізіологією та фармакологією. Хірургічний профіль вірогідно корелював з акушерством та гінекологією і педіатричним профілем. При цьому гiгiєна та органiзацiя охорони здоров’я не утворювала сильних кореляційних звʼязків із предметами, що входять до складу «Крок 1». Рівень оволодіння професійно-орієнтованими дисциплінами залежить один від одного, окрім гiгiєни та органiзацiї охорони здоров’я
Factors, which affect the success in licensed integrated exams “Krok 1. General Medical Training” and “Krok 2. General Medical Training” in recipients of the medical faculty No.1 of the Ukrainian Medical Stomatological Academy, who entered the higher educational establishment in 2013 have been indicated. It has been established, that the percent of progress in ZNO depended on 3 subjects. It has been demonstrated the success in such three educational components as Pathological Anatomy, Pathological Physiology, Pharmacology, which were presented in “Krok 2. General Medical Training”. In this context, other fundamental disciplines, which contain the exam “Krok 1” had less importance for progress in “Krok 2”. It demonstrates that to acquire knowledge of professionally-oriented disciplines, the knowledge level of the fundamental disciplines is really significant, especially, the appropriate level of Pathological Physiology, Pathological Anatomy and Pharmacology is needed. Among professionally-oriented disciplines, which include the structure of “Krok 2”, therapeutic profile counted significant number of correlations, which strongly associated with all subjects that are presented in “Krok 2” as well as Pathological Anatomy, Pathological Physiology, Pharmacology. Surgical profile possibly associated with Gynecology and Obstetrics, and also Pediatric profile. As a consequence, Hygiene and Public Health Organization did not create any strong correlation relationships with subjects that include the structure of “Krok 1”. The level of professionally-oriented disciplines mastery depends on each other, besides Hygiene and Public Health Organization
Дод.точки доступу:
Сидоренко, А. Г.
Луценко, Р. В.

Вільних прим. немає