Кваско, О. Ю.
    Сучасні методики навчання під час дистанційного викладання фундаментальних дисциплін медичних спеціальностей [Текст] = Мodern methods of learning during distance teaching of medical specialties fundamental disciplines / О. Ю. Кваско, А. Ю. Кондаурова // Медична освіта. - 2021. - N 4. - С. 56-60


MeSH-головна:
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Анотація: Поряд із традиційними технологіями навчання з’являються та активно розвиваються дистанційні методи, використання яких дозволяє навчати і навчатися в індивідуальному режимі, незалежно від місця і часу
Мета роботи – висвітлення окремих питань, пов’язаних з організацією дистанційної викладацької роботи із вітчизняними англомовними студентами медичного закладу вищої освіти IV рівня акредитації на рівні фундаментальної кафедри
Медична освіта та методики викладання медичних наук мають свої особливості. Зокрема, значну роль відіграє наочність викладання матеріалу та переважання саме практичних занять. Отже, дистанційне викладання медичних наук супроводжується складнощами, пов’язаними з проведенням практичних занять, наближених до реальних аудиторних занять з аналогічною ефективністю. Національний медичний університет імені О. О. Богомольця перейшов на дистанційне навчання з початком пандемії COVID-19 у березні 2020 р. Тоді було створено платформу Neuron, на зміну якій у січні 2021 р. прийшла інша платформа – Likar.nmu (обидві розроблені на базі системи управління навчанням Moodle). Введення в роботу зазначених платформ дало можливість уніфікувати процес дистанційної роботи в університеті та створити основу для перебудови викладання на інший формат
Перехід закладів вищої освіти на дистанційне навчання стимулював стрімкий розвиток і освоєння новітніх технологій в освіті, зокрема розроблення онлайн-платформ для навчання, скринінг наявних додатків для проведення онлайн-конференцій та виявлення найбільш вдалих для викладання конкретної дисципліни, розроблення нових методик викладання з урахуванням особливостей дистанційної роботи тощо. Звісно, викладання медичних дисциплін має свої особливості, які важко перенести в дистанційний формат, і на початку введення дистанційного формату видавалося взагалі неможливим. Проте стрімкий розвиток технологій розкриває нові можливості, необхідно тільки встигати опановувати та адаптувати до тієї чи іншої навчальної дисципліни
Навчання медичних наук також достатньо успішно може бути переведено в дистанційний формат. Цілком ймовірно, що після закінчення пандемії COVID-19 значна частина елементів дистанційної освіти може залишитись як складова аудиторних занять
Along with traditional learning technologies, distance learning methods are emerging and actively developing, the use of which allows you to teach and learn individually, regardless of place and time
Purpose: coverage of certain issues related to the organization of distance teaching with Ukranian and English-speaking students of medical higher educational institution of the IV level of accreditation at the level of the fundamental department
Medical education and methods of teaching medical sciences have their own characteristics. In particular, the clarity of teaching the material and the predominance of practical classes play a significant role. Thus, distance learning of medical sciences is accompanied by difficulties associated with conducting practical classes, close to real classroom classes with similar efficiency. O. Bohomolets National Medical University switched to distance learning with the beginning of the COVID-19 pandemic in March 2020. Then the Neuron platform was created, which was replaced in January 2021 by another platform – Likar.nmu (both developed on the basis of the learning management system Moodle). The introduction of these platforms made it possible to unify the process of distance work at the university and create a basis for the restructuring of teaching to another format. The transition of higher education institutions to distance learning has stimulated the rapid development of new technologies in education, in particular, the development of online learning platforms, screening of existing applications for online conferences and identifying the most successful for teaching a particular discipline, developing new teaching methods, remote work, etc. Of course, the teaching of medical disciplines has its own features, which are difficult to transfer to the remote format and at the beginning of the introduction of the distance format seemed impossible. However, the rapid development of technology opens up new opportunities, it is only necessary to have time to master and adapt to a particular discipline
Medical education can also be successfully translated into distance learning. It is likely that after the end of the COVID-19 pandemic, much of the elements of distance education may remain part of the classroom
Дод.точки доступу:
Кондаурова, А. Ю.

Вільних прим. немає