Vorona, І. І.
    Сriteria and levels of formation of professional communicative culture [Текст] = Критерії та рівні сформованості професійно-комунікативної культури / I. I. Vorona, O. D. Kolodnytska // Медична освіта. - 2021. - N 4. - С. 128-135


MeSH-головна:
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: The article is devoted to the issue of diagnosing the level of formation of the professional communicative culture of future physicians. The description of the criteria, indicators, and levels of formation of the professional communicative culture of future physicians determined in the course of the study, is presented on the basis of the integration of pedagogical, psychological, and linguistic studies. A brief substantiation and characteristics of certain criteria (motivational, cognitive, personal value, and practical performance) and their indicators are given. The levels of formation of the professional communicative culture of future physicians were defined: high, medium, low
Статтю присвячено проблемі діагностики рівня сформованості професійно-комунікативної культури майбутніх медиків. На основі інтеграції досліджень з педагогіки, психології та лінгвістики подано опис визначених у ході дослідження критеріїв, показників та рівнів сформованості професійно-комунікативної культури майбутніх медиків. Подано стисле обґрунтування й характеристику визначених критеріїв (мотиваційного, когнітивного, особистісно-ціннісного та практично-діяльнісного) та їх показників. Виокремлено рівні сформованості професійно-комунікативної культури майбутніх працівників медичної сфери: високий, середній, низький
Дод.точки доступу:
Kolodnytska, O. D.

Вільних прим. немає