Кравець, А. М. Реклама ортодонтичних послуг [Текст] / А. М. Кравець> // Современная ортодонтия = Сучасна ортодонтія. - 2021. - N 2. - С. 16-18 MeSH-головна: ОРТОДОНТИЧЕСКИЕ УСТРОЙСТВА ФУНКЦИОНАЛЬНЫЕ -- ORTHODONTIC APPLIANCES, FUNCTIONAL (использование, снабжение и распределение, стандарты, тенденции) РЕКЛАМИРОВАНИЕ КАК ТЕМА -- ADVERTISING AS TOPIC (законодательство и юриспруденция, стандарты, тенденции) СУДЕБНЫЕ СЛУЧАИ -- LEGAL CASES ЭТИКА ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ -- ETHICS, PROFESSIONAL (история, обучение) Анотація: Іміджмейкинг та брендинг у сфері охорони здоров’я зустрічається з низкою важливих заборон та особливостей, що пов’язані із захистом прав споживача, інформаційним правом, включаючи (але не обмежуючись): захист комерційної таємниці, конфіденційної інформації, лікарської (медичної-) таємниці персональних та інших даних, захист інтелектуальної власності, дотримання норм, що регулюють рекламу та маркетинг в цілому Реклама - це інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару Вільних прим. немає |