Зозуля, В. М.
    Характер ушкодження водія в салоні автомобілів класу Е при лівому кутовому зіткненні [Текст] = The nature of driver injury in class E-segment cars in left angle collisions / В. М. Зозуля // Судово-медична експертиза. - 2022. - N 1. - С. 64-68. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СУДЕБНАЯ МЕДИЦИНА -- FORENSIC MEDICINE (законодательство и юриспруденция)
СУДЕБНЫЕ СЛУЧАИ -- LEGAL CASES
АВТОМОБИЛЯ ВОЖДЕНИЕ -- AUTOMOBILE DRIVING (законодательство и юриспруденция)
РАНЫ И ТРАВМЫ -- WOUNDS AND INJURIES
Анотація: У сучасній судово-медичній науці вивченню тілесних ушкоджень водія та пасажирів при дорожньо-транспортній пригоді (ДТП) приділяється достатньо уваги, проте питання визначення розташування людини в салоні автомобіля під час ДПТ все ж залишається відкритим, адже з розвитком новітніх систем активної та пасивної безпеки водія та пасажирів значно розмиваються специфічні ознаки травм людини залежно від місця знаходження в салоні автомобіля чи поза ним. Наприклад, з уведенням подушок безпеки, що накачуються у два етапи, та пасків безпеки з розширеннями виникають однотипні тілесні ушкодження, однакові для всіх, хто перебуває всередині салону автомобіля, що може інколи наводити на думку про ймовірне розташування даної особи на передніх сидіннях тощо. Отже, актуальним є дослідження тілесних ушкоджень у сучасних моделях автомобілів з урахуванням особливостей спрацювання подушок безпеки, враховуючи клас автомобіля
Мета роботи. Верифікація можливих особливостей отримання тілесних ушкоджень в салоні автомобілів класу Е при лівому боковому зіткненні. Висновок. Характер ушкодження водія в салоні автомобілів класу Е при лівому кутовому зіткненні відзначається достатньо значущими характеристиками, що виникають у результаті взаєморозташування подушок безпеки за умови контакту голови водія з передньою лівою балкою
In modern forensic science, the study of injuries to drivers and passengers in traffic accidents is given enough attention, but the question of determining the location of a person in the car during an accident still remains open, because with the development of new systems of active and passive safety of driver and passengers injuries depending on the location inside or outside the car. For example, with the introduction of two-stage airbags and seat belts with extensions, the same type of injury is the same for everyone inside the car, which can sometimes suggest the probable location of the person in the front seats, and so on. Thus, the study of injuries in modern car models is relevant, taking into account the characteristics of the airbags and the class of the car
Aim of the work. To verify the possible features of injuries in the left side collision in the cabin of class E-segment cars. Conclusion. The nature of the driver’s injury in the cabin of a class E car in a left-angle collision is characterized by signifi cant characteristics that arise as a result of the mutual arrangement of airbags in the contact of the driver’s head with the left front rack
Вільних прим. немає