Тимрук-Скоропад, К. А.
    Оцінювання якості викладання та навчання у студентів спеціальності "фізична терапія, ерготерапія": адаптація української версії анкети ETLQ [Текст] / К. А. Тимрук-Скоропад, Л. М. Ціж, Ю. О. Павлова. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2021. - N 2. - С. 170-179. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы, статистика)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE (стандарты)
ФИЗИОТЕРАПИИ МЕТОДЫ -- PHYSICAL THERAPY MODALITIES (обучение, тенденции)
ФИЗИЧЕСКАЯ КУЛЬТУРА ЛЕЧЕБНАЯ -- EXERCISE THERAPY (обучение, тенденции)
Анотація: Дослідження присвячене лінгвістичній та крос-культурній адаптації опитувальника Experiences of Teaching and Learning Questionnaire (ETLQ) на українську мову. Методи. У дослідженні взяли участь 632 студенти 2-6 років навчання за спеціальністю 227 - «фізична терапія, ерготерапія». Збір даних проводився впродовж 2019/2020 та 2020/2021 навчальних років. Було оцінено 17 обов’язкових навчальних курсів циклу професійної підготовки. Результати. «Опитувальник щодо досвіду викладання та навчання» - інструмент, який дозволяє врахувати та передбачати вплив різних чинників на результати навчання студента різних спеціалізацій та рівнів освіти, професійного досвіду, мотивації тощо, також він придатний для використання у різних культурних середовищах. Повна версія опитувальника щодо досвіду викладання та навчання (ETLQ) складається із 76 тверджень/запитань (18 у першій змістовій частині, 40 - другій, 10 - третій та 8 у четвертій) та фінальної 10-бальної шкали самооцінювання результатів навчання, яка ґрунтується на самоаналізі студента, рівні самокритичності на відповідному навчальному курсі. За результатами вивчення результатів анкетування, врахування зауважень респондентів та рекомендацій редактора була сформована фінальна адаптована українська версія Опитувальни- ка щодо досвіду викладання та навчання (ETLQ). Висновки. Лінгвістична та крос-культурна валідизація Опитувальника щодо досвіду викладання та навчання (ETLQ) довела, що опитувальник є зрозумілим та прийнятним для розроблення і змістового наповнення навчальних курсів, корегування підходів, які застосовує викладач. Опитувальник дозволяє студенту осмислити затрачені ним зусилля під час навчання для якісного проходження навчальних курсів та підвищення результативності навчання
Дод.точки доступу:
Ціж, Л. М.
Павлова, Ю. О.

Вільних прим. немає