Махлинець, Н. П.
    Соціальний стрес у дітей та його вплив на розвиток шкідливих звичок [Текст] / Н. П. Махлинець, З. Р. Ожоган, М. В. Пюрик. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2021. - N 4. - С. 56-59. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL (осложнения, психология, этиология)
ПРИВЫЧКИ -- HABITS
ФАКТОРЫ РИСКА -- RISK FACTORS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (тенденции)
ПСИХОСОЦИАЛЬНАЯ ДЕПРИВАЦИЯ -- PSYCHOSOCIAL DEPRIVATION
ДЕТИ -- CHILD
Анотація: Вивчення проблеми соціального емоційного хронічного стресу в навчальній діяльності учнів за умов дистанційного навчання та його вплив на формування порушень зі сторони зубо-щелепної системи є актуальним. В основу статті покладено кількісне дослідження, проведене серед пацієнтів шкільного віку, які мають шкідливі звички (смоктання пальця чи чужорідних предметів, дихання ротом, спирання голови на руки під час прослуховування онлайн заняття) шляхом таємного анкетування, яке збирало інформацію про найбільш стресові сфери життя та дистанційного навчання за умови карантину. За результатами досліджень, це може бути результатом адаптації особи до наявного хронічного стресу. Стрес стає більш глобальною проблемою, особливо серед дітей, оскільки негативно позначається на їхньому житті та здоров’ї, на прогресуванні шкідливих звичок і, у свою чергу, на розладах зубо-щелепної системи. Тому актуальним є вивчення проблеми соціального емоційного хронічного стресу в навчальній діяльності дітей в умовах дистанційного навчання та його впливу на формування порушень зубо-щелепної системи. У статті наведені результати анонімного опитування 60 пацієнтів з наявними зубо-щелепними аномаліями, де включені періоди появи та прогресування хронічної звички, наявність різних стресових чинників, причин незадовільної успішності. Висновки. Отримані результати таємного анкетування свідчать про стан хронічного напруження учнів, їх перебування у стані соціального стресу, що зумовлений новими умовами життя через онлайн навчання, частими змінами між періодами живого спілкування, умовами дистанційного навчання та психологічними проблемами у родині, відчуття емоційного полегшення у період застосування шкідливої звички
Дод.точки доступу:
Ожоган, З. Р.
Пюрик, М. В.

Вільних прим. немає