Біцька, І. В.
    Особливості роботи хірургічного студентського наукового гуртка в умовах карантину [Текст] / І. В. Біцька. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2021. - N 4. - С. 120-123. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, тенденции)
КАРАНТИННЫЕ МЕРОПРИЯТИЯ -- QUARANTINE (психология, тенденции)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
ХИРУРГИ -- SURGEONS (обучение, организация и управление, тенденции)
Анотація: Із початком пандемії коронавірусу єдиним способом навчання і комунікації зі студентами є дистанційне навчання. Мета. Проаналізувати особливості роботи студентського наукового гуртка з хірургії в режимі дистанційного навчання в умовах карантину. Матеріали і методи. Коли пандемія зненацька охопила всі сфери життєдіяльності, єдиним способом навчання і комунікації зі студентами є дистанційне навчання. В Україні дистанційна форма навчання регламентована наказом МОН від 31.10.2013р. № 1518 «Про затвердження Вимог до вищих навчальних закладів та закладів післядипломної освіти, наукових, освітньо-наукових установ, що надають освітні послуги за дистанційною формою навчання з підготовки та підвищення кваліфікації фахівців за акредитованими напрямками і спеціальностями». Результати. З переходом на дистанційну форму навчання структура заняття в СНГ піддалася значній трансформації - випала найвагоміша і найцікавіша для гуртківців частина, а саме можливість контакту з пацієнтом. Гуртківці розділилися на дві групи: І група - 8 студентів (25 %) - це студенти, яким крім практичної частини заняття цікава і теоретична частина роботи в гуртку. ІІ група - 22 студенти (75 %) - ті, хто втратив інтерес до СНГ, коли можливість практично працювати з пацієнтом стала недоступною. Ще одним недоліком онлайн-навчання є втрата соціуму, тобто втрачається можливість безпосереднього спілкування студентів між собою. Висновки. У випадку карантину дистанційне навчання є важливою формою навчального процесу, навіть у медичних вузах, однак воно не може замінити живе спілкування студентів між собою, з пацієнтом та викладачем
Вільних прим. немає