Дубель, Н. І.
    Дослідження впливу дистанційної форми навчання на життєдіяльність студентів-фармацевтів в умовах пандемії COVID-19 [Текст] = Study of the influence of distance form of learning on the life activities of students of pharmacists in the convention of the COVID-19 pandemic / Н. І. Дубель. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2022. - N 1. - С. 120-123. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY (психология)
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS (история)
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES (использование)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Тепер проблема дистанційного навчання охоплює практично всі заклади вищої освіти України. Дистанційна освіта розглядається тепер не як один з варіантів освітнього процесу, а також як єдина можлива для навчання форма освіти в умовах пандемії, спричиненої COVID-19. Оскільки невідомо, який проміжок часу ми перебуватимемо ще в зонах з карантинними обмеженнями, а навчальний процес повинен безупинно продовжуватися, тому актуальним є дослідження впливу дистанційної форми навчання на життєдіяльність здобувачів вищої освіти України в умовах пандемії. З цією метою ми провели добровільне анонімне опитування-анкетування 56 вітчизняних студентів IV курсу денної форми навчання фармацевтичного факультету Івано-Франківського національного медичного університету. В анкеті було запропоновано 8 запитань, які стосувалися впливу дистанційної форми освіти в умовах карантинних заходів через поширення коронавірусної інфекції в Україні на життєдіяльність студентів-фармацевтів. Під час дослідження було використано теоретичний, емпіричний та статистичний методи дослідження. У статті проаналізовано результати онлайн-анкетування студентів щодо впливу дистанційної форми навчання на їх життєдіяльність. Отримані результати свідчать, що понад третина студентів зазначили про помітне збільшення навчального навантаження та емоційне перенапруження при відвідуванні дистанційних занять. Більшість студентів відмітили негативний вплив дистанційного навчання на фізичну активність, сон та пам’ять. Позитивний вплив дистанційної форми навчання більшість респондентів відмітили на харчовий режим. Половина респондентів вважають найкращим варіантом засвоєння матеріалу очну форму та бажають якомога швидше повернутися до звичного режиму навчання
Currently, the problem of distance learning covers almost all institutions of higher education in Ukraine. The Ministries of Education of all countries of the world, without exception, are forced to respond quickly to changes in everyday life caused by the pandemic, and make adaptive decisions on the organization of the educational process and the provision of distance learning. Distance education is now seen as the only form of education possible in a pandemic caused by COVID-19. As it is unknown how long we will be in quarantine zones, and the educational process must continue, therefore, it is important to study the impact of distance learning on the lives of higher education in Ukraine in a pandemic. To this end, we conducted a voluntary anonymous survey of 56 domestic full-time students of the Department of Pharmacy of Ivano-Frankivsk National Medical University. Theoretical, empirical and statistical research methods were used during the research
So, summarizing the above, we can conclude that more than a third of students reported a significant increase in workload and emotional stress when attending distance learning. Most students noted the negative impact of distance learning on physical activity, sleep and memory. Most respondents noted the positive impact of distance learning on their diet. Half of the respondents think that the best way to master the material is full-time education and want to return to the usual mode of study as soon as possible
Вільних прим. немає