Анкетування студентів у системі забезпечення якості фахової передвищої освіти [Текст] = The quality assurance system of professional preliminary education: the poll of students / О. І. Бульбук [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2022. - N 2. - С. 120-123. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES (использование)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ПОДГОТОВИТЕЛЬНОЕ -- EDUCATION, PREMEDICAL (организация и управление, стандарты, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ -- EDUCATIONAL STATUS
КАЧЕСТВА КОНТРОЛЬ -- QUALITY CONTROL
Анотація: Завжди залишається актуальним питання якості надання освітніх послуг закладами фахової передвищої освіти. Зокрема, потребують вивчення проблеми, пов’язані з оцінюванням якості освіти не тільки вищими керівними органами, а й безпосередніми учасниками освітнього процесу. З метою реалізації студенто- центрованої системи навчання важливим завданням дирекції Коледжу є забезпечення можливості студентів висловлювати свою думку, пропозиції чи подавати скарги. Для удосконалення освітньо-професійних програм у Коледжі ми використовуємо дані опитування стейк- холдерів, впровадження студентоцентрованої системи навчання, популяризацію та дотримання академічної доброчесності, контроль і підвищення якості викладання. Метою опитування студентів є виявлення їх задоволеності навчанням, освітніми програмами, їх компонентами та якістю надання освітніх послуг, а також прозорістю та об’єктивністю розгляду звернень студентів, рівнем інформаційної підтримки, що повною мірою відповідає студентоцентрованій системі навчання в Коледжі. За результатами опитувань ми отримали дані, які дозволять нам покращити якість навчання, звернути увагу на недоліки, внести на розгляд циклових комісій та Педагогічної ради пропозиції щодо удосконалення освітньо-професійних програм та навчальних програм. Важливим моментом у визначенні ступеня задоволеності якістю викладання є системний підхід, а не разове анкетування. Це дозволяє вести порівняльну аналітичну роботу, отримувати більш об’єктивну інформацію, яка може бути використана і як оціночна, і може служити «поштовхом» для підвищення ефективності роботи Коледжу. Отже, отримання періодичного зворотного зв’язку від здобувачів освіти - обов’язкова складова внутрішнього забезпечення якості освітніх програм
The issue of the quality of educational services provided by professional preliminary education always remains relevant. In particular, they need to study the problem of assessing the quality of education not only by higher governing bodies, but also by direct participants in the educational process. This is especially important today in connection with the introduction of new requirements for the accreditation of educational programs in the field of professional preliminary education, which provides training for professional junior bachelors. In order to implement a student-centered learning system, an important task of the College’s management is to provide students with the opportunity to express their opinions, suggestions or complaints. In addition, it is important to study the use of information and communication technologies in the process of assessing the quality of education, as they allow faster and more efficient organization of this process, involving much less material and human resources
Receiving periodic feedback from students is a mandatory component of internal quality assurance of educational programs. The college should organize periodic student polls, the results of which should have a real impact on the content of teaching and learning. The lack of surveys of direct participants in the educational process or a purely formal approach to their conduct is a disadvantage
Дод.точки доступу:
Бульбук, О. І.
Шулепа, С. Г.
Глов’як, В. Г.
Гвоздецька, Г. С.
Бульбук, О. В.
Рипан, В. І.

Вільних прим. немає