Тягур, Р. С.
    Менеджмент освітніх організацій: закони, принципи, правила [Текст] = Management of educational organizations: laws, principles, rules / Р. С. Тягур, М. А. Шуфнарович, С. А. Лісовська. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2022. - N 2. - С. 130-135. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ЗНАНИЯМИ УПРАВЛЕНИЕ -- KNOWLEDGE MANAGEMENT (стандарты)
ИНТЕГРИРОВАННЫЙ МЕНЕДЖМЕНТ ИНФОРМАЦИОННЫХ СИСТЕМ -- INTEGRATED ADVANCED INFORMATION MANAGEMENT SYSTEMS (организация и управление, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ЭКСПЕРТНАЯ ОЦЕНКА -- PEER REVIEW
Анотація: Закони менеджменту виступають основою створення і функціонування освітніх організацій. Закони фіксують єдність і спільність явищ. Закони менеджменту об’єктивні. Їхня дія виявляється тільки в діяльності людини. Закони менеджменту не заперечують сутності й об’єктивного характеру економічних законів. Освітня організація як сукупність людей, що працюють разом для досягнення спільних цілей, є економічною категорією. Тому існує необхідність використання економічних законів, зумовлена об’єктивним характером їхньої дії на умови діяльності людини або виробничого колективу. Економічний зміст мають також і закони освітнього менеджменту. Дія економічних законів знаходить своє вираження в істотних сторонах відносин менеджменту. Економічні закони впливають на формування механізму і методів управління, а також на результат діяльності колективу освітньої організації. Сучасний рівень розвитку менеджменту свідчить, що врахування лише економічних законів в управлінні недостатньо для ефективної роботи освітньої організації. Одним з найважливіших моментів, які необхідно постійно пам’ятати, кажучи про управління, є підпорядкування дій людини вимогам загальних принципів. Принцип - це загальна норма, правила, які поділяють і визнають усі люди або окремі групи людей. Управління освітніми організаціями рідко має справу з обмеженою групою принципів. Воно має справу з набором взаємозалежних принципів. Менеджмент це наука прикладна. Тому вона має базуватися не лише на загальних законах, а й на власних принципах, у яких виражається специфіка науки управління. Принципи управління є похідними від загальних законів і віддзеркалюють стосунки, що формуються в організації, відповідно до яких має утворюватися, функціонувати і розвиватися система управління
Laws of management are the basis for the creation and operation of educational organizations. Laws fix the unity and commonality of phenomena. The laws of management are objective. Their action is manifested only in human activity. The laws of management do not deny the nature and objective nature of economic laws. An educational organization as a group of people working together to achieve common goals is an economic category. Therefore, there is a need to use economic laws, due to the objective nature of their effect on the conditions of human activity or production team. The laws of educational management also have economic meaning. The effect of economic laws is expressed in the essential aspects of management relations. Economic laws affect the formation of the mechanism and methods of management, as well as the outcome of the educational organization. The current level of management development shows that considering only economic laws in management is not enough for the effective work of the educational organization
One of the most important things to keep in mind when it comes to governance is that human action is subject to general principles. A principle is a general norm, a rule that is shared and recognized by all people or individual groups of people. The management of educational organizations rarely deals with a limited set of principles. It deals with a set of interdependent principles. Management is an applied science. Therefore, it should be based not only on general laws, but also on their own principles, which express the specifics of the science of management. Management principles are derived from general laws and reflect the relationships formed in the organization, according to which the management system should be formed, function and develop
Дод.точки доступу:
Шуфнарович, М. А.
Лісовська, С. А.

Вільних прим. немає