Ходзінська, Ю. Ю.
    Вплив здоров’язберігаючих технологій на показники активної уваги та засвоєння інформації у школярів [Текст] = Influence of health care technologies on the indices of active attention and information mastering among schoolchildren / Ю. Ю. Ходзінська, Ю. М. Нечитайло // Клінічна та експериментальна патологія. - 2022. - Т. 21, № 4. - С. 39-43. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
ВАЛЕОЛОГИЯ -- VALEOLOGY
Анотація: Дитинство та підлітковий вік є важливими періодами для розвитку звичок здорового способу життя. Достатній рівень фізичної активності позитивно впливає на нейрокогнітивні процеси, забезпечує психологічне благополуччя дітей шкільного віку. У свою чергу, увага та концентрація є ключовими факторами академічної успішності, адаптації та повсякденного життя у молоді. Мета роботи – вивчити вплив шкільних здоров’язберігаючих програм на особливості засвоєння та обробки інформації у школярів. Матеріали і методи. У роботі проаналізовано результати комплексного обстеження 79 школярів у віці 11-12 років, частина з яких (32 особи) була залучена до спеціальної здоров’язберігаючої шкільної програми. Обстеження включало огляд педіатром та офтальмологом, вимірювання функціональних показників кардіореспіраторноїсистеми, оцінка швидкості засвоєння та переробки текстової інформації за коректурною пробою
Childhood and adolescence are important periods for developing healthy lifestyle habits. A sufficient level of physical activity has a positive effect on neurocognitive processes and ensures the psychological well-being of school-aged children. In its turn, attention and concentration are key factors of the academic success, adaptation and everyday life of young peoplе. Objective – to study the impact of school health care programs on the peculiarities of learning and processing of information in schoolchildren
Дод.точки доступу:
Нечитайло, Ю. М.

Вільних прим. немає