Савка, С. Д.
    Зовнішні та внутрішні детермінанти психологічної адаптації іноземних студентів до навчання у закладі вищої медичної освіти у період поширення короновірусної хвороби (COVID-19). [Текст] = External and internal determinants of psychological adaptation of foreign students to training in an institution of higher medical education during the spread of corona virus disease (COVID-19) / С. Д. Савка, І. Г. Савка, Н. С. Карвацька // Клінічна та експериментальна патологія. - 2022. - Т. 21, № 4. - С. 78-83. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
СТУДЕНТЫ, ОБУЧАЮЩИЕСЯ В УЧРЕЖДЕНИЯХ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ -- STUDENTS, PUBLIC HEALTH
КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS (психология)
Анотація: Мета роботи – дослідити внутрішні та зовнішні детермінанти психологічної адаптації іноземних студентів в умовах карантину, спричиненого Covid-19. Матеріали та методи. Нами обстежено 220 іноземних студентів, які навчаються на 1-3 курсах Буковинського державного медичного університету. Опитування проводили анонімно за допомогою анкети-опитувальника, яка включала загальні дані (вік, стать, місце проживання, кількість членів і характер відносин у сім’ї) та 67 запитань щодо адаптації до університету, на кожне з яких обстежуваний мав надати позитивну чи негативну відповідь. Психологічну адаптацію студентів-іноземців до навчання у закладі вищої медичної освіти під час пандемії COVID-19 вивчали з використанням опитувальника адаптації студентів до коледжу (SACQ) розробленого Baker and Siryk (1989, 1994) з авторськими змінами та модифікаціями. Розподіл студентів залежно від країни, з якої вони прибули на навчання, був таким: біля 85% – вихідці з Індії, 4% – з Гани, решта 11% – з інших країн Азії, Європи, Африки та США. Результати. В умовах пандемії Covid 19 запроваджена змішана форма навчання з використанням дистанційних освітніх технологій, що впливає на психологічну адаптацію іноземних студентів. Рівень психологічної адаптації в таких умовах навчання залишається на високому рівні у 55,01% обстежуваних, середньому та низькому рівнях – у 25,02% та 19,97% обстежуваних відповідно. Високий рівень фізичної адаптації визначено у 57,26%, середній – у 28,18% та низький – у 14,56%. Більша частина студентів – 77,73% демонструвала високий рівень адаптації до навчання в БДМУ. Дослідження кореляційних зв’язків між психологічною та фізичною адаптацією і пристосуванням до навчання в університеті вказує на прямий зв’язок середньої сили між психологічною адаптацією та загальним пристосуванням до навчання (r=0,57, p≤0,05) та адаптацією до навчання в нашому освітньому закладі (r=0,50, p≤0,05). Висновки. Психологічна адаптація є важливою складовою, яка покращує процес оволодіння іноземними студентами фаховими компетентностями в закладах вищої медичної освіти. Психологічна та фізична адаптації зберігаються на досить високому рівнях у переважної кількості здобувачів вищої медичної освіти з числа іноземних громадян в умовах змішаної форми навчання під час пандемії, спричиненої Covid-19
Дод.точки доступу:
Савка, І. Г.
Карвацька, Н. С.

Вільних прим. немає