Savka, I.
    Social adaptation of international students in the conditions of training during COVID-19 pandemic [Текст] = Соціальна адаптація іноземних студентів в умовах навчання під час пандемії COVID 19 / I. Savka, S. Savka, N. Voytkevich // Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина. - 2022. - Т. 12, № 4. - С. 9-13. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
СОЦИАЛЬНАЯ АДАПТАЦИЯ -- SOCIAL ADJUSTMENT
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
БОЛЕЗНЕЙ ЭПИДЕМИЧЕСКИЕ ВСПЫШКИ -- DISEASE OUTBREAKS (профилактика и контроль)
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION (организация и управление, тенденции)
Анотація: Social adaptation is an important part of adjustment of international students to training at educational establishments. Better academic achievements among international students are associated with the University membership and a high level of cross-cultural relations. All the components of social adaptation in the conditions of training during COVID-19 pandemic naturally have undergone substantial changes. It is also reflected on psychological state of students, since every country of residence introduced certain quarantine regulations at different times. Some of these regulations were rather strict including curfew and prohibition to leave the house. Under such conditions worries of parents concerning incidence of COVID-19 at home and the country of residence cannot be excluded, as well as intensification of nostalgia due to impossibility to cross the border and return home etc. Objective of our research was to study the main components forming social adaptation of international students in the conditions of quarantine caused by COVID-19. Materials and methods. Our study involved 220junior students of the 1st-3rd years of training at Bukovinian State Medical University (BSMU). In order to obtain maximum objective and reliable results, the survey was anonymous and randomized involving every third student of a corresponding year of studies. The whole list of questions was arranged into one questionnaire. A student had to give a positive or negative answer. Social adaptation of international students was assessed by means of the Student Adaptation to College Questionnaire (SACQ) developed by Robert W. Baker and Bohdan Siryk (1989, 1994) with the author’s changes and modifications. About 85% of students involved in the survey were from India, about 4% - from Ghana, the rest 11% of the students were from other countries of Asia, Europe, Africa and USA. Results. Under conditions of transfer to the distance learning under pandemic conditions due to COVID-19 the components of social adaptation of international students remain on rather high levels. Thus, the level of general social adaptation under the above conditions remained on the highest and high rates among 55% international learners of higher education, and the rate of social distancing and communication with other people was in 41,4% of foreigners. Nostalgia level was maximum among 55,5% of international students under quarantine conditions of studies, and the rates of social adaptation to the environment remained on the highest levels practically among 80% of respondents. At the same time, direct interrelations of a moderate and strong levels are found between general social adaptation and social distancing with other people, nostalgia, social adaptation to the environment, between social distancing with other people and nostalgia, social distancing and social adaptation to the environment, and between nostalgia and social adaptation to the environment. Conclusions. One of the important components for successful academic progress of international students is their social adaptation. At the same time, all the major components of social adaptation in the form of general social adaptation, social distancing and communication with other people, nostalgia and social adaptation to the environment remain on the highest or rather high levels among the prevailing majority of international applicants of higher medical education under conditions of new forms of training during pandemic caused by COVID-19
Соціальна адаптація є важливою складовою адаптації іноземних студентів до навчання в закладах освіти. Кращі успіхи у навчанні у іноземних студентів пов’язані з почуттям належності до університету та високим рівнем міжкультуральної взаємодії. Зрозуміло, що всі складові соціальної адаптації в умовах навчання під час пандемії COVID 19 зазнали суттєвих змін. Це все знайшло своє відображення й на психологічному стані студентів, адже кожна країна перебування на той чи інший термін запровадила певні карантинні обмеження, більшість з яких були досить суттєвими аж до введення комендантської години й заборони виходити з дому. В таких умовах не можна виключати й переживання з боку батьків, за темпами поширення COVID 19 на батьківщині та у країні навчання, посилення ностальгічних почуттів через відсутність можливості перетину кордону та повернення додому і т.п. Мета. Метою нашої роботи було дослідження основних складових, що формують соціальну адаптацію в іноземних студентів в умовах карантину, спричиненого COVID 19. Матеріал і методи. Дослідження включало 220 іноземних студентів, які навчалися на 1-3 курсах. З метою об’єктивізації та підвищення достовірності результатів, опитування проводили анонімно в рандомізованому порядку, що включав кожного третього студента зі свого курсу навчання. Увесь перелік запитань був скомпонований в одну анкету-опитувальник, на кожне з яких студент мав надати позитивну чи негативну відповідь. Соціальну адаптацію студентів іноземців до навчання у медичному університеті під час пандемії COVID19 досліджували з використанням опитувальника адаптації студентів до коледжу (SACQ), розробленого Baker and Siryk (1989,1994) з авторськими змінами та модифікаціями. Біля 85% з опитаних іноземців були вихідцями з далекої Індії, біля 4% - з Гани, решта 11% іноземних студентів прибули на навчання з інших країн Азії, Європи, Африки та США. Результати дослідження. При переході на дистанційні освітні технології та навчання в умовах пандемії через COVID 19 складові соціальної адаптації іноземних студентів залишаються на досить високому рівні. Так, рівень загальної соціальної адаптації в таких умовах навчання зберігся на найвищому та високому рівнях у 55% здобувачів вищої медичної освіти з числа іноземних громадян, а рівень соціального дистанціювання та спілкування з іншими людьми максимальним був у 41,4% іноземців. Рівень ностальгії був максимальний у 55,5% іноземців у карантинних умовах навчання, а показники соціальної адаптації до оточуючого середовища зберігалися на найвищих рівнях у майже у 80% опитаних. При цьому існують прямі кореляційні взаємозв’язки середнього та сильного рівнів між загальною соціальною адаптацією та соціальним дистанціюванням з іншими людьми, ностальгією, соціальною адаптацією до оточуючого середовища, а також між соціальним дистанціюванням з іншими людьми та ностальгією, соціальним дистанціюванням та соціальною адаптацією до оточуючого середовища і між ностальгією та соціальною адаптацією до оточуючого середовища. Висновки. Однією з важливих складових для успішного навчання іноземних студентів за кордоном є їхня соціальна адаптація. При цьому всі основні складові соціальної адаптації у вигляді загальної соціальної адаптації, соціального дистанціювання та спілкування з іншими людьми, ностальгії та соціальної адаптації до оточуючого середовища зберігаються на найвищому або досить високому рівнях у переважної кількості здобувачів вищої медичної освіти з числа іноземних громадян в умовах нових форм навчання під час пандемії, спричиненої COVID 19
Дод.точки доступу:
Savka, S.
Voytkevich, N.

Вільних прим. немає