Конструювання змісту та структури вибіркової навчальної дисципліни «Медична апаратура: фізичні та біофізичні принципи» [Текст] / О. В. Чалий [та ін.] // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 62-64


MeSH-головна:
БИОФИЗИКА -- BIOPHYSICS (обучение, организация и управление)
ФИЗИКА -- PHYSICS (обучение, организация и управление)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (организация и управление, тенденции)
Анотація: Знання та розуміння принципів роботи медичної апаратури є невід’ємною складовою професійної компетентності сучасного фахівця галузі охорони здоров’я, а відтак і важливою метою освітнього процесу у медичних закладах вищої освіти. Основи системних знань про принципи роботи медичної апаратури, яка широко застосовується в сучасній медицині як для діагностики, так і для лікування та профілактики захворювань, закладаються при вивченні фундаментальних природничих дисциплін, насамперед дисципліни «Медична і біологічна фізика», яка до недавнього часу була обов’язковою та нормативною для всіх медичних спеціальностей. Додаткові можливості для формування знань, умінь та навичок, що відповідають вимогам сучасного ринку праці та характеру майбутньої професійної діяльності, можуть надати вибіркові навчальні дисципліни, частка яких згідно з Законом України «Про вищу освіту» №1556-VII від 01.07.2014 року (стаття 62 пункт 15) «становить не менше 25 відсотків загальної кількості кредитів ЄКТС, передбачених для даного рівня вищої освіти». Актуальність розроблення програм навчальних дисциплін, орієнтованих на формування системи знань про фізичні та біофізичні принципи роботи медичної апаратури, опанування базовими принципами сучасних методів дослідження процесів живої природи, посилюється і тим, що наразі в навчальних планах окремих медичних спеціальностей (наприклад, 227 «Фізична терапія, ерготерапія», 229 «Громадське здоров’я») відсутня нормативна дисципліна «Медична і біологічна фізика»
Дод.точки доступу:
Чалий, О. В.
Стучинська, Н. В.
Пащенко, В. В.
Литвин, Ю. М.

Вільних прим. немає