Застосування сучасних педагогічних технологій при викладанні навчальної дисципліни "Анатомія людини" [Текст] = The use of modern pedagogical technologies in teaching the discipline «Human anatomy» / Л. Я. Лопушняк [та ін.] // Клінічна та експериментальна патологія. - 2023. - Т. 22, № 1. - С. 88-93. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
АНАТОМИЯ -- ANATOMY (методы, обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: В умовах реформування медицини в Україні пріоритетним завданням закладів вищої освіти є якість професійної підготовки фахівців галузі охорони здоров’я. Серед найважливіших принципів формування єдиного освітнього середовища визначальним є досягнення високого рівня навчання майбутніх лікарів шляхом уведення єдиної технології управління якістю освіти. У процесі євроінтеграції та глобалізації входження української освітньої системну світовий інформаційний простір виникає потреба в кардинальному оновленні системи вищої освіти нашої країни з урахуванням позитивного досвіду країн Європи та світу. На часі оптимізація галузі охорони здоров’я населення та підготовка лікарів нового покоління відповідно до світових стандартів.Мета дослідження - здійснити теоретичний аналіз наукових психолого-педагогічних, навчально-методичних та медичних публікацій, методичної роботи кафедри щодо застосування сучасних педагогічних технологій у процесі професійної підготовки майбутніх лікарів. Висновки. Впровадження у професійну підготовку майбутніх лікарів сучасних педагогічних технологій забезпечує формування професійної компетентності шляхом розвитку у здобувачів освіти навичок самостійної та науково-дослідницької роботи, міжособистісного спілкування, роботи у команді, аналізу та синтезу, креативності, здатності співпрацювати із фахівцями інших спеціальностей, вирішувати проблеми та приймати рішення. Під час вивчення навчальної дисцитіни «Анатомія людини» доцільно використовувати технології симуляційного навчання та кейс-метод, оскільки вони сприяють розвитку умінь і навичок, здатності до самонавчання, зміні парадигми мислення, забезпечують запам ’ятовуеання значних об’ємів інформації та підготовку спеціалістів, які максимально ефективно поводяться в складних клінічних ситуаціях. Технології симуляційного навчання дозволяють багаторазово та точно відтворити важливі клінічні сценарії та надають можливість адаптувати навчальну ситуацію до кожного студента
In the context of healthcare reform in Ukraine, the priority task of higher education institutions is the quality of professional education of healthcare specialists. Among the most important principles of forming a unified educational environment is the achievement of a high level training of future doctors by introducing a unified technology for managing the educational quality. In the process of European integration and globalization, as the Ukrainian educational system enters the global information space, there is a need for a radical renerwal of higher education system in our country, taking into account the positive experience of European and worldwide countries. It is time to optimize the public health sector and train a new generation of doctors in accordance with international standards. The aim-to conduct a theoretical analysis of the scientific psychological, pedagogical, educational, methodological and medical publications, as well as the methodological work of the department concerning the use of modern pedagogical technologies in the process of professional training of future doctors. Conclusions. The introduction of modern pedagogical technologies in the professional training of future doctors ensures the formation of professional competence through the development of students’ skills in individual and research work, interpersonal communication, teamwork, analysis and synthesis, creativity, ability to co-operate with specialists of other specialties, solve problems and make decisions. During the study of the discipline «Human Anatomy», it is advisable to use simulation learning technologies and the case method, as they contribute to the development of skills and practical abilities, the capacity for self-learning, a change in the thinking paradigm, ensure the memorization of the significant amount of information and the training of specialists who behave as effectively as possible in complex clinical situations. Simulation training technologies allow to reproduce repeatedly and accurately the important clinical scenarios and provide an opportunity to adapt the learning situation for each student
Дод.точки доступу:
Лопушняк, Л. Я.
Проняєв, Д. В.
Перебийніс, П. П.
Сухоносов, Р. О.
Шкляр, А. С.

Вільних прим. немає