Малюванчук, С. В.
    Особливості самостійної роботи при вивченні фармакогнозії студентами фармацевтичного факультету ІФНМУ [Текст] = Peculiarities of pharmaceutical faculty students` self-education while studying pharmacognosy in ivano-frankivsk nation / С. В. Малюванчук. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2023. - N 3. - С. 156-159. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы, статистика, тенденции)
ФАРМАКОГНОЗИЯ -- PHARMACOGNOSY (обучение, организация и управление, статистика, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
Анотація: Проаналізувати ефективність та необхідність самостійної роботи при вивченні дисципліни «Фармакогнозія», враховуючи її переваги та недоліки. Матеріали і методи. Самостійна аудиторна робота студентів, формування фахових навичок і вмінь, що сприяють підготовці добре підготовлених спеціалістів. Результати. Відповідно до «Положення про організацію освітнього процесу в Івано-Франківському національному медичному університеті» одним з засобів засвоєнням студентами навчального матеріалу є самостійна робота студентів, (аудиторна та позааудиторна). Якісна та професійна підготовка фармацевтичних кадрів передбачає формування у студента навичок самостійної роботи та займає ключове місце. Здатність до самостійного навчання є також однією з складових кредитно-модульної системи. В зв’язку з останніми подіями в світі та Україні фармацевтичний ринок праці вимагає фахівців, які мають не тільки достатній рівень теоретичних знань, але й володіють практичними навичками. Для цього необхідно допомогти студентам якісно, професійно, методично організувати самостійну роботу, використовуючи різні технології навчання. Серед яких має місце метод «перевернутого навчання» / «перевернутого класу» (flipped classroom). Здатність студента працювати самостійно вимагає наступних професійних якостей та м’яких навичок «soft skills»: вміння логічно мислити, концентруватися, продуктивно використовувати час та отриманні знання. У статті висвітлено деякі особливості самостійної роботи при вивченні дисципліни «Фармакогнозія» студентами ІІІ курсу другого професійно - освітнього рівня навчання за освітньо-професійною програмою «Фармація, промислова фармація» галузі знань 22 «Охорона здоров’я» спеціальності 226 «Фармація, промислова фармація» та доведено, що систематична самостійна робота необхідна при навчанні студентів, що дає можливість послідовно, системно та повному обсязі здобувати необхідні знання та навички, дозволяє студентові самостійно підвищувати рівень знань та бути готовим до практичної роботи в майбутній професії [1]. Висновки. Важливим інструментом оптимізації самостійної роботи є робота над практичними навичками, які є важливою і однією з ключових складових при вивченні дисципліни. Необхідними засобами самостійної роботи студентів є забезпечення якісними та повноцінними методичними матеріалами
To analyze the effectiveness and necessity of independent work when studying the discipline "Pharmacognosy", taking into account its advantages and disadvantages. Materials and methods. Independent classroom work of students, formation of professional skills and abilities, which contribute to the preparation of well-trained specialists. Results. According to the "Regulations on the organization of the educational process at the Ivano-Frankivsk National Medical University", one of the means of students' assimilation of educational material is independent work of students (auditory and extra-auditory). High-quality and professional training of pharmaceutical personnel involves the formation of the student's independent work skills and occupies a key place. The ability to self-study is also one of the components of the credit-module system. In connection with recent events in the world and in Ukraine, the pharmaceutical labor market requires specialists who not only have a sufficient level of theoretical knowledge, but also possess practical skills. For this, it is necessary to help students to organize independent work in a qualitative, professional, and methodical manner, using various learning technologies. Among them is the "flipped classroom" method. A student's ability to work independently requires the following professional qualities and soft skills: the ability to think logically, concentrate, use time productively, and acquire knowledge. The article highlights some features of independent work when studying the discipline "Pharmacognosy" by students of the III year of the second professional-educational level of education under the educational-professional program "Pharmacy, industrial pharmacy" of the field of knowledge 22 "Health care" specialty 226 "Pharmacy, industrial pharmacy" and it has been proven that systematic independent work is necessary in the education of students, which makes it possible to consistently, systematically and fully acquire the necessary knowledge and skills, allows the student to independently increase the level of knowledge and be ready for practical work in the future profession [1]. Conclusions. An important tool for optimizing independent work is work on practical skills, which are important and one of the key components when studying a discipline. Providing high-quality and complete methodical materials is a necessary means of students' independent wor
Вільних прим. немає