Модель екзаменаційної педіатричної станції «Початкова та реанімаційна допомога новонародженій дитині» як компоненти об’єктивного структурованого практичного (клінічного) іспиту здобувачів ступеня вищої освіти магістр за спеціальністю 222 «Медицина» галузі [Текст] = Model of examination pediatric station “Primary and resuscitation care for newborns” as a component of the objective structured practical (clinical) examination for applicants for higher education master’s degree in 222 “Medicine” in the field of knowledg / О. П. Волосовець [та ін.] // Медична освіта. - 2022. - № 1. - С. 43-47. - Библиогр. в конце ст.

Анотація: Народжуваність в Україні має стійку тенденцію до зниження, водночас спостерігається зростання частоти захворювань новонароджених, що спричиняють інвалідизацію дітей, а малюкова смертність, головною причиною якої є перинатальна патологія, залишається на рівні, що значною мірою перевищує показники більшості європейських країн. Саме тому майстерне володіння майбутніми лікарями компетенціями відповідно до сучасних вимог надавати початкову та реанімаційну допомогу новонародженим, що сприяє зниженню неонатальної смертності та покращенню прогнозу щодо подальшого розвитку дитини, на сьогодні є нагальною потребою часу. Мета статті – розробити оптимальну модель екзаменаційної педіатричної станції «Початкова та реанімаційна допомога новонародженій дитині» як компоненти об’єктивного структурованого практичного (клінічного) іспиту здобувачів ступеня вищої освіти магістр за спеціальністю 222 «Медицина» галузі знань 22 «Охорона здоров’я». Для якісної перевірки рівня сформованості компетенцій, засвоєних на педіатричних кафедрах впродовж навчання, на кафедрі педіатрії № 2 Національного медичного університету імені О. О. Богомольця, як опорної, була проведена робота щодо визначення шляхів оптимізації підготовки студентів та організації проведення ОСКІ-2. Представлено паспорт екзаменаційної педіатричної станції «Початкова та реанімаційна допомога новонародженій дитині». Екзаменаційна педіатрична станція «Початкова та реанімаційна допомога новонародженій дитині», як компонента об’єктивного структурованого практичного (клінічного) іспиту здобувачів ступеня вищої освіти магістр за спеціальністю 222 «Медицина» галузі знань 22 «Охорона здоров’я», є сучасною формою ефективного контролю компетенцій майбутніх лікарів
Дод.точки доступу:
Волосовець, О. П.
Кривопустов, С. П.
Починок, Т. В.
Логінова, І. О.
Шевцова, Т. І.
Слюсар, Н. А.
Корх, Л. М.

Вільних прим. немає