Досвід створення та викладання вибіркової дисципліни «Актуальні питання медичної ембріології» для підготовки здобувачів другого рівня вищої освіти зі спеціальності 222 «Медицина» в Тернопільському національному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського [Текст] = The experience of creating and teaching the elective course «Current issues of medical embryology» for the training of second-level higher education applicants with the specialty 222 «Medicine» at Ternopil national medical university named after I. YA. Horbachevskiy / З. М. Небесна [та ін.] // Клінічна анатомія та оперативна хірургія. - 2023. - Т. 22, № 3. - С. 104-108. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ЭМБРИОЛОГИЯ -- EMBRYOLOGY (обучение, организация и управление, стандарты, тенденции)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (организация и управление, статистика, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (стандарты)
Анотація: У статті представлено досвід створення і впровадження в навчальний процес вибіркової дисципліни «Актуальні питання медичної ембріології», яка викладається на кафедрі гістoлoгії тa ембріoлoгії Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України. Вибіркова дисципліна розроблена для здобувачів другого рівня вищої освіти, кваліфікації «Магістр медицини. Лікар», галузі знань 22 «Охорона здоров’я», спеціальності 222 «Медицина». Робоча програма та силабус цієї дисципліни розроблені відповідно до Стандарту вищої освіти і робочого навчального плану підготовки магістрів медицини другого року навчання. В структурі дисципліни передбачено 3 кредити (90 годин): 20 годин практичних занять та 70 годин самостійної роботи. Вид контролю – залік. Викладання вибіркової дисципліни «Актуальні питання медичної ембріології» спрямоване на формування у здобувачів вищої освіти системних знань і розуміння концептуальних основ і принципів ембріогенезу людини, які можуть бути використані для діагностики, лікування та профілактики вад розвитку, що залишаються головною причиною дитячої смертності та каліцтва
The article presents the experience of creation and introduction into the educational process the selective discipline «Current issues of medical embryology», which is taught at the Department of Histology and Embryology of TNMU named after I. Gorbachevskii. The selective discipline is designed for applicants of the second level of higher education, qualifi cation «Doctor», fi eld of knowledge 22 «Health care», specialty 222 «Medicine». The working program and syllabus of this discipline are developed in accordance with the standards of higher education and the working curriculum of the training of masters of medicine in the second year of study. The structure of the discipline includes 3 credits (90 hours): 20 hours of practical classes and 70 hours of independent work. Type of control – credit. The teaching of the elective discipline «Current issues of medical embryology» is aimed at forming higher education students’ systemic knowledge and understanding of the conceptual foundations and principles of human embryogenesis, which can be used for diagnosis, treatment and prevention of developmental defects, which remain the main cause of child mortality and disability
Дод.точки доступу:
Небесна, З. М.
Гетманюк, І. Б.
Андріїшин, О. П.
Грималюк, О. І.

Вільних прим. немає