Семененко, В. П.
    Фізична активність та здоров’я дітей шкільного віку в освітній моделі фізичного виховання в умовах нової української школи [Текст] = Physical activity and health of school-age children in the educational model of physical education in the conditions of the new Ukrainian school / В. П. Семененко, В. В. Теліус // Спортивна медицина, фізична терапія та ерготерапія. - 2023. - N 2. - С. 112-117. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ФИЗИЧЕСКАЯ НАГРУЗКА -- EXERCISE
УКРАИНА -- UKRAINE
ШКОЛЬНИКИ, СЛУЖБЫ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ -- SCHOOL HEALTH SERVICES (организация и управление, тенденции)
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
Кл.слова (ненормовані):
НУШ
Анотація: В Україні існує проблема недостатньої фізичної активності серед дітей шкільного віку, що впливає на їх здоров’я та фізичний розвиток. Для вирішення цієї проблеми важливо забезпечити якісну реалізацію нової освітньої моделі фізичного виховання в рамках Нової української школи, яка відповідає вимогам сучасної освіти та сприяє формуванню здорового способу життя та сталої потреби у фізичній активності серед дітей шкільного віку. Для цього необхідно детально розглянути та проаналізувати таку освітню модель, визначити проблематику і перспективи подальшого розвитку. Мета. Розглянути освітню модель фізичного виховання в рамках програми «Нова українська школа» та її роль у підвищенні рівня фізичної активності дітей шкільного віку. Методи. Теоретичний аналіз і узагальнення наукової літератури, аналіз нормативних та стратегічних документів; контент-аналіз документальних матеріалів; метод системного аналізу. Результати. Визначено, що Нова українська школа (НУШ) має інноваційну програму фізичного виховання, яка базується на гуманістичних, диференційованих та особистісно-орієнтованих принципах. Освітня модель фізичного виховання за НУШ передбачає розвиток різноманітних компетентностей та природних здібностей, інтересів і обдарувань учнів, їхню соціалізацію та громадянську активність. У програмі НУШ використовують ігрові елементи, змагання та призи, що дозволяє підвищити мотивацію учнів до фізичної активності та розвитку спортивних досягнень. Проте реалізація програми стикається з такими проблемами, як брак інфраструктури та спортивного обладнання, низький рівень мотивації дітей та недостатня кваліфікація вчителів
In Ukraine, there is a problem of insufficient physical activity among school-age children, which affects their health and physical development. To solve this problem, it is important to ensure the quality implementation of a new educational model of physical education within the framework of the New Ukrainian School, which meets the requirements of modern education and promotes a healthy lifestyle and a sustainable need for physical activity among school-age children. To do this, it is necessary to consider and analyze such an educational model in detail, identify problems and prospects for further development. Objective. To consider the educational model of physical education within the framework of the “New Ukrainian School” program and its role in increasing the level of physical activity of school-age children. Methods. Theoretical analysis and generalization of scientific literature, analysis of normative and strategic documents; content analysis of documentary materials; method of system analysis. Results. It is determined that the New Ukrainian School (NUS) has an innovative physical education program based on humanistic, differentiated and personality-oriented principles. The educational model of physical education according to the NUS involves the development of various competenciesand natural abilities, interests and talents of pupils, their socialization and civic engagement. The NUS program uses game elements, competitions, and prizes to increase pupils’ motivation to be physically active and develop their athletic achievements. However, the implementation of the program faces such problems as a lack of infrastructure and sports equipment, low levels of children’s motivation, and insufficient teacher qualifications
Дод.точки доступу:
Теліус, В. В.

Вільних прим. немає