Особливості маркетингової діяльності всеукраїнської аптечної мережі “Подорожник” у м. Вінниці [Текст] = Marketing activities of the all-Ukrainian pharmacy chain “Podorozhnyk” in Vinnytsia / М. Б. Тарасюк [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2023. - Т. 27, № 4. - С. 641-644. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (организация и управление, тенденции)
АПТЕКИ -- PHARMACIES (организация и управление, тенденции)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ СЛУЖБЫ -- PHARMACEUTICAL SERVICES (организация и управление, тенденции)
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: Здоров’я нації, медичне та фармацевтичне забезпечення на сучасному етапі розвитку суспільства є найактуальнішою проблемою. Забезпечення потреб населення в медичній та фармацевтичній допомозі в умовах ринкової економіки здійснюється через нові форми управлінської діяльності менеджменту і маркетингу. Фармацевтичний менеджмент спрямований на вивчення фармацевтичного ринку і задоволення потреб населення в лікарських засобах та виробах медичного призначення. Мета дослідження – це вивчення аптечної мережі “Подорожник” у м. Вінниці та особливостей її маркетингової діяльності. Проведено дослідження організаційної роботи аптечної мережі “Подорожник” в Україні і Вінницькій області за матеріалами Центрального офісу та конкретних аптек “Подорожник”. У роботі використані методи: аналітичний, системного підходу, описовий, порівняльного аналізу. За результатами дослідження “Подорожник” – це всеукраїнська аптечна мережа, яка перебуває в постійному розвитку. У мережі налічується більше 1500 аптек, понад 7000 працівників та понад 10 млн постійних клієнтів. У Вінницькій області відкрито і працюють 76 аптек “Подорожник”, з них 32 у м. Вінниці. В аптеках постійно запроваджуються нові ефективні форми та методи роботи. У мережі аптек “Подорожник” працює служба фармацевтичного маркетингу, мета якої вивчати попит на лікарські засоби і забезпечувати населення якісними доступними лікарськими препаратами. Робота мережі аптек “Подорожник” орієнтована на клієнта – споживача фармацевтичної продукції, а також на низку соціальних проєктів, допомозі ЗСУ. Створена і працює система інтернет-аптек, кур’єрська доставка медикаментів. Мережа аптек “Подорожник” є базою практичної підготовки фармацевтичних кадрів як для студентів ЗВО, так і для фармацевтів, що вже працюють
The health of the nation, medical and pharmaceutical provision at the current stage of the development of society is the most urgent problem. Ensuring the needs of the population in medical and pharmaceutical care in the conditions of a market economy is carried out through new forms of managerial activity of management and marketing. Pharmaceutical management is aimed at studying the pharmaceutical market and meeting the needs of the population in medicines and medical products. The purpose of the research is to study the “Podorozhnyk” pharmacy chain in Vinnytsia and the peculiarities of its marketing activities. A study of the organizational work of the “Podorozhnyk” pharmacy chain in Ukraine and the Vinnytsia region was conducted based on the materials of the Central Office and specific “Podorozhnyk” pharmacies. Methods used in the work: analytical, systemic approach, descriptive, comparative analysis. Research results: “Podorozhnyk” is an all Ukrainian pharmacy chain that is in constant development. The network has more than 1,500 pharmacies, more than 7,000 employees and more than 10 m. regular customers. 76 “Podorozhnyk” pharmacies have been opened and are operating in the Vinnytsia region, 32 of them in the city of Vinnytsia. New effective forms and methods of work are constantly being introduced in pharmacies. A pharmaceutical marketing service operates in the “Podorozhnyk” chain of pharmacies, the purpose of which is to study the demand for medical products and provide the population with high-quality, available medicines. The work of the “Podorozhnyk” chain of pharmacies is focused on the client – the consumer of pharmaceutical products and on a number of social projects (the help to the Armed Forces of Ukraine). An internet pharmacy courier delivery system for medicines has been created and is working. “Podorozhnyk” chain of pharmacies is a base for practical training of pharmaceutical personnel, starting with students of higher education institutions and working pharmacists
Дод.точки доступу:
Тарасюк, М. Б.
Байдюк, І. А.
Паламар, І. В.
Карпенко, І. А.
Пірвердієва, І. С.
Ткаченко, О. В.

Вільних прим. немає